You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:16pm

    time for a playfull shove down the stairs.

    • Submitted by instantaxess on Jul 9, 11 at 2:47am

      get your home abortion kit at, www.badmitch.com

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:23pm

    i'm from 843...this is prob not a joke

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 8:42pm

    this is that man's version of hiroshima...hes sittin there like 'fuuuuuuck me'....

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 6:36pm

    holy crap. Even if its fake, that is some bad karma for the next guy

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:27pm

    lol. that just flat out sucks. I hope it's a joke too. Cause that's a hell of a way to find out.

  • Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 8:00pm

    829 is from dominican republic :O

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:53pm

    Hahahahahah I love this "I'm from 843... this is probably not a joke."

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 4:54pm

    this is the cruelest thing i have ever see

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 3:25am

    seriously fucked up ... so fucking hilarious not to b on the receiving line of that txt

  • Submitted by thiscommentsucks on Mar 5, 10 at 11:08pm

    Suprise!!

  • Submitted by Anonymous on Aug 13, 09 at 10:32pm

    that's the funniest way to tell a guy he got you preggo by faaaar! hahaha

    • 72 81
      Submitted by ababii33 on Dec 24, 12 at 6:19pm

      I did that to my sons father I thought he was gonna pass out

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 4:27pm

    hahaha South Carolina !

  • Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 6:55pm

    Change ur number!!! And drop a subpoena for a DNA test then disappear if it goes bad

  • Submitted by Anonymous on Jun 21, 09 at 11:28pm

    Rofl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Submitted by Anonymous on Oct 17, 09 at 8:16pm

    This has happened to me

  • Submitted by Anonymous on Jun 23, 09 at 1:01pm

    i love that if i EVER get preggo i'm using that

  • Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 1:38am

    UCLA...? anyone haha

  • Submitted by Anonymous on Sep 16, 09 at 12:20am

    Hahaha your life suckssssssss

  • Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 3:57pm

    The only thing more negative than that text was your pregnancy test.

  • Submitted by Anonymous on Jan 15, 10 at 8:02pm

    Oh shit haha

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:06pm

    haha, dude. that's one of the most creative ways to say the great news!:D

  • Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 12:45am

    In soviet Russia fathers day pregnates you

  • Submitted by Anonymous on Jan 3, 10 at 2:00am

    Hahahahhahahahahh poor guy!

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:35pm

    haaaaaaaa. very creative.

  • Submitted by PercivalJenkins on Apr 28, 10 at 10:34pm

    Ohhhh that sucks.

  • Submitted by CCF on Feb 23, 10 at 4:24pm

    anyone else wondering why a girl from south carolina is texting some guy from DOm REp about this... like wtf

    • Submitted by britthill08 on Jun 22, 11 at 12:00pm

      she or he could go to the College of Charleston...people from lots of different countries/states/cities go there. It's not that hard to believe.

  • Submitted by JAL4887 on Jun 16, 10 at 12:07pm

    I recommend an Oscar

  • Submitted by Anonymous on Jul 26, 09 at 5:02am

    haha. Thats hilarous

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:04pm

    This is amazing. It was probably just a joke, but it's a damn good one.

  • Submitted by Anonymous on Mar 6, 10 at 2:11pm

    4:24 it's because little rednecks from SC are freaks

  • Submitted by Anonymous on Oct 11, 09 at 9:41pm

    I just told my friend of this...he didn't find it funny and I asked why.. he told me he just found out he's gonna be a dad. bad timing.

  • Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 3:09pm

    The chick is probably from Myrtle Beach, had a one night stand with a tourist that wouldn't answer her phone calls, so she decided to be a (funny) bitch about it. Love it.

    • Submitted by USClover on Oct 25, 11 at 4:30pm

      hell yeahhhh myrtle beach!!!!

  • Submitted by Anonymous on Aug 25, 09 at 6:57pm

    There is no possible good way for that conversation to end.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:05pm

    Knee her in the uterus while she's sleeping. HARD!

  • Submitted by Anonymous on Oct 8, 09 at 9:25pm

    fake, or a really stupid girl

  • Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 10:52pm

    YOU ARE THE FATHER!!!

  • Submitted by Anonymous on Jul 4, 09 at 9:47am

    That is so delicious it has GOT to be fattening lol:)

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 2:28am

    should've used the trojan b4 he invaded uncharted territory

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 7:56pm

    probably the same person as the other pregnancy text from 843 today. just sayin'.

  • Submitted by Anonymous on Sep 9, 09 at 12:02am

    It never really matters if it's fake.... As long as it'ds funny who cares?!

  • Submitted by Anonymous on Jul 9, 09 at 11:47am

    Hahaha best TFLN yet.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 3:29am

    Gotta love those Charleston Girls....

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 6:21pm

    VEEEEEERY bad night.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:31pm

    thats awesome!!! he probably deserved to have it revieled via text!

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:16am

    Biotch move. atleast say it in the first message.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 10:23pm

    lmfao...and to all you losers just posting "fake"....yes you, 8:28, 6:50, etc....SHUTUP! It's not like you have anything funny or clever to say!

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 7:44pm

    lol , id be digging through my closet for a coat hanger right away.

  • Submitted by futurejohnholmes on May 3, 10 at 10:54am

    Oh shit

  • Submitted by Anonymous on Oct 14, 09 at 6:58am

    i've heard this joke befoooreee

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:09am

    FLORENCE all the way

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 10:07pm

    dont care if its real or not, better if it is for the laugh factor! either way makes good conversation with frinds

  • Submitted by Alegre323 on Aug 15, 10 at 3:29pm

    Rofl that sucks

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:20pm

    better be a joke or she should have found a more tactful way to tell him. i know it can't be easy to be in her position, but it's not like you want to find out you're a dad/going to be a dad via text

  • Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:02am

    This joke is old. Lame.

  • Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 11:07am

    I had a girl do this to me on fathers day, while I was @ church... Talk about a panic attack lol.

  • Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 12:04pm

    I love when I actually literally laugh out loud.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 10:01pm

    LMAO u better hope she has the wrong # LMAO

  • Submitted by anymouse123 on Jun 13, 10 at 3:17am

    Haha \nI'm from 843!\nProbably has aids now too....

  • Submitted by Anonymous on Nov 11, 09 at 4:27am

    That reeeeeally sucks... Trust me.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 2:57pm

    I laughed so hard I'm gonna go get me a vasectomy tommorrow!

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 1:03pm

    im from 843 too! Florence all the way! and jus for the record im not pregnant. but this probably is true. haha

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:35pm

    I agree 5:23, I'm from 843 as well. Which part?

  • Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 5:17pm

    yeah that sounds like SC

  • Submitted by Anonymous on Jun 21, 09 at 10:53pm

    This happened to me once. After a one night stand with an ex. Thankfully she had a miscarriage

  • Submitted by qwertyuiopasdfgh on Mar 13, 10 at 12:31am

    Haha. Owned

  • Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 5:35am

    haha thats a good way to lay it down on him

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:51pm

    This is Awesome and soo funny :)

  • Submitted by Anonymous on Jun 21, 09 at 6:27pm

    Hahaha wouldn't it be funny if a guy could send a happy mother's day text to a gal? wouldn't it? wouldn't it?

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:55am

    seriously...nobody wants to hear/read that someone accidentally got punched in the stomach uhohhhhhhhhh

  • Submitted by Anonymous on Jul 15, 09 at 4:21pm

    AAAAAAAAND that's why you wrap your shit.

  • Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 4:40pm

    "this is that man's version of hiroshima...hes sittin there like 'fuuuuuuck me'...." 8.42 pm: someone already did. and look what happened.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:33pm

    Sucks to be that guy

  • Submitted by GraysonNeal on Mar 3, 10 at 12:55pm

    That would be the gayest thing since bruno

  • Submitted by shinchin on Jun 12, 10 at 7:21pm

    Falcon punch

  • Submitted by Anonymous on Jan 18, 10 at 2:05am

    Ohhhh sshhiiiitt......

  • Submitted by Anonymous on Nov 29, 09 at 4:21am

    haha my friend did the same thing except gave the dude a father's day card.. she wrote "oops!" On the inside and gave it to him and once he opened it he started to cry haha

  • Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 3:06am

    hhahahhahahahahahah omggg

  • Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 10:21am

    south carolina , baaaby ! reppin' dat eight fo' three .

  • Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 12:16pm

    Not funny, what fuckin bitch would break a unplanned pregnancy like this? Must be fake or girls really are crazy. -A girl

  • Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:34pm

    wow if i were you id be shittin my pantss and gettin the fuck outta there!

  • Submitted by Anonymous on Oct 17, 09 at 6:28pm

    it was probably a joke by the first texter, sounds like a joke i would make

  • Submitted by Anonymous on Feb 2, 10 at 4:07pm

    Classy in Carolina..

  • Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:59am

    fuck yes 843 hhi reppin it hard core preggers style haha

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:57pm

    i'm in 843... i bet this is real. everyone is pregnant here.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:59am

    oh just kidding i just realized she said early...my bad.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:14pm

    OH MY GOD! That's all I can say hahahaha

  • Submitted by Anonymous on Dec 7, 09 at 10:55pm

    Best trick ever! Lol

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 4:29pm

    Thats soooooooooo sad I feel bad for the guy!

  • Submitted by Treehodger on May 3, 10 at 1:03pm

    ZING!

  • Submitted by Anonymous on Oct 4, 09 at 11:40am

    Best way to tell the news. Ever.

  • Submitted by Anonymous on Jun 21, 09 at 4:17pm

    Lol, that must be freaky. Imagine that a call at night LOL

  • Submitted by Anonymous on Jun 25, 09 at 12:04am

    oh schnap! that's fucked up!

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 6:42pm

    @ 2:52... black baby? why the hell do you say that?

  • Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 9:16pm

    haha this happened to my friend

  • Submitted by eithkiarra on Jul 12, 10 at 12:46am

    Lmao totally epic

  • Submitted by cjflash on Apr 14, 10 at 7:17pm

    Rusty coat hanger... Or the stairs your choice

  • Submitted by ilikcheez on Sep 18, 10 at 12:22am

    that's one way to break the news..."time for a playful pish down the stairs" alright. lol

  • Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 2:45am

    @12:43a.m. - Constellation prize?? Woww...

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 7:06am

    Ha! I totally told my ex I was pregnant via text. Some men don't warrant a visit in person.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 9:12pm

    I always send the be happy you're not a father's day text lol ... guys are always happy to get THAT one

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:24am

    haha i live in florence.. is everybody jumping on the bandwagon?

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 4:52pm

    Fake...or it better be.

  • Submitted by Anonymous on Dec 28, 09 at 11:41pm

    Ha I did that to one of my guy friends. So funny but but so wrong.lol

  • Submitted by 2boys on Nov 21, 10 at 9:10pm

    I found out I was pregnant before April 1st decided to tell him that day he thought I was joking I cried for hours so plz guys don't think the girls joking

  • Submitted by ooga on Apr 11, 10 at 9:22am

    Sucks for u you Mexican fuck!

  • Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 9:24pm

    maybe she went on vacation!! nothing like a vacation one night stand

  • Submitted by Anonymous on Sep 13, 09 at 2:03am

    Totally believable, done it before. I found out I was pregnant the day before fathers day. And text him

  • Submitted by Anonymous on Aug 1, 09 at 12:49am

    Chucktown girls.....

  • Submitted by whitneyp on Apr 11, 10 at 4:12pm

    Holy shit.. Hahaha

  • Submitted by Anonymous on Feb 19, 10 at 12:33am

    WOW

  • Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:25am

    I love texts like these

  • Submitted by Anonymous on Nov 1, 09 at 4:11pm

    bad way to find out. sorry dude.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 2:21am

    Hahaha...I would have loved to find out that I was going to be a dad that way

  • Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 7:33pm

    Haha, 843 is where I am in SC

  • Submitted by ih8barney on Apr 25, 10 at 1:00am

    Haha.... Sigh.

  • Submitted by Anonymous on Oct 27, 09 at 10:24pm

    I love nc i live n Greenville and this shit happens every day

  • Submitted by k_c19 on Feb 28, 11 at 6:59pm

    Hah this would be a GREAT April fools joke! :D

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 11:52pm

    obviously a joke but a funny one

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 6:28pm

    hahahahahahahahahahaah

  • Submitted by Anonymous on Feb 24, 10 at 6:44pm

    HAHAHahAhaHAhaHAhahsjagAFAF

  • Submitted by Anonymous on Sep 4, 10 at 3:11pm

    That fathers day card might have somethin special in it..

  • Submitted by lildude1459 on Apr 15, 10 at 7:27pm

    Damn best way to break the news tho

  • Submitted by hanker on May 14, 10 at 12:48am

    This has happened to me...it was a joke but the gi strung it out so far....she had me drive to the doctor to get a baby checkup and ended up guding me to a macdonalds to end the joke....tht was 5 years ago...now she really does have a kid...karma is a bitch

  • Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 1:42am

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa this shit is whack!

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 8:47pm

    people should really check to see if the area code they put down is real...829 is not.

  • Submitted by aj45tuff on Jul 17, 10 at 12:38am

    Haaaaaa you got screeeeewed!

  • Submitted by Anonymous on Jun 18, 09 at 1:36pm

    change your number - skip town!

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 7:28am

    been there, done that LOL

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 7:34pm

    this is the second "pregnant" text today.... who tells people they are pregnant for the first time over text... that's a convo that at least deserves a phone call lol

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:29am

    @12:24: certainly looks like they're jumping on SOMETHING

  • Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 10:18pm

    Bahaha its probably not fake. Especially if its from Beaufort.

  • Submitted by Anonymous on Jun 18, 09 at 4:30am

    fuck what a way to breae the news

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 1:37am

    on the bright side... this couple might appear in the second season of "16 and Pregnant" from MTV

  • Submitted by Anonymous on Jan 22, 10 at 4:33pm

    Fake

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 11:18pm

    HAHHAHAHAHAHAH. i actually burst out laughing on this one.

  • Submitted by I_Win on Feb 21, 10 at 6:11pm

    This made me laugh....but I must admit, if I was that guy I would be beyond baffled.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 11:03pm

    B.S. this is so fake

  • Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 2:35pm

    all the mexicans gave this a good night

  • Submitted by JewMcJew on Apr 20, 10 at 10:32pm

    Bazinga!

  • Submitted by Anonymous on Jun 22, 09 at 1:20am

    i'm from 843. :D and this is sadly probably true... we had pregnant eighth graders... hahahahah.

    • Submitted by USClover on Oct 25, 11 at 4:31pm

      did you go to st james high school? lol.

  • Submitted by GrantJ22 on Feb 13, 11 at 10:36am

    Amen

  • Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 9:31pm

    829 area code is Dominican Republic, and 843 is coastal south carolina, seems fake.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 6:11pm

    So fake dude... there is no way

  • Submitted by Snix on Jan 29, 10 at 5:00am

    falcon punch!

  • Submitted by Anonymous on Oct 13, 09 at 11:15am

    Hahahahaha shit that sucksss

  • Submitted by swallows on Jan 8, 12 at 5:29am

    Ha. Win!

  • Submitted by doucher13 on Jun 15, 10 at 6:17pm

    Sucks dude

  • Submitted by Anonymous on Jan 20, 10 at 1:33pm

    what's worse is jokingly telling them that on April fools day... then turns out to be true.

    • Submitted by tunny on Jul 16, 10 at 2:09am

      i got my first ultrasound on april fool's day and we didn't want to tell the dad's parents until we saw the heartbeat, so when we told them after the ultrasound, they didn't believe us. Funniest moment of my pregnancy. then they realized we weren't kidding.

  • Submitted by medo on Aug 25, 10 at 11:54pm

    Been there done that

  • Submitted by Anonymous on Jan 4, 10 at 9:56pm

    she's the one going through 9 months of carrying a child. so really he should say, "happy mothers day bitch, I'm OUT"

  • Submitted by Anonymous on Aug 29, 09 at 1:26pm

    Haha sucks to b u dude!

  • Submitted by Anonymous on Jun 22, 09 at 7:16pm

    WINN. and who fucking cares if it's fake? it's FUNNYY.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 2:52pm

    It's his OWN FUCKING FAULT for not Wraping it Up w/ that Bitch!!! ANOTHER UNWANTED BLACK BABY soo sad

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:57am

    hahahahah but isn't father's day in like a week? so it probably is fake...or she just found out she's prego.

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:05am

    everybody in 843 is getting pregnant. its ridiculous.

  • Submitted by Anonymous on Jan 14, 10 at 9:36pm

    Hahahahahahahahahaha classiccc.

  • Submitted by shelbyelizabeth on Dec 22, 10 at 3:33am

    Hahahhahaha

  • Submitted by hitbyadampayi on Nov 15, 10 at 1:30pm

    One night stand turned into a lifetime contract\n*facepalm*

  • Submitted by Anonymous on Jan 30, 10 at 11:11pm

    Ouch

  • Submitted by Anonymous on Mar 24, 10 at 11:40pm

    That's wat Vegas will do to u

  • Submitted by Anonymous on Aug 28, 09 at 8:49am

    Hahahahahahah..... Ouch

  • Submitted by Big_Dog_Matt on Sep 18, 10 at 10:29am

    Fail!

  • Submitted by peoplearestoopif on Jun 18, 10 at 1:50am

    Im gonna say he learned his lesson and used a condom in the future even if it aint as great

  • Submitted by zappidy on Apr 13, 10 at 6:13pm

    That's rough

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 9:03pm

    wow... my best friend did that last year to her boyfriend as a joke and he almost beat the shit out of her... then a month later she really was prego.. haha i told her that it was a major fail cause she jinxed herself.....

    • Submitted by xuncommonx on Jun 23, 10 at 3:57pm

      Um, I hope she didn't get pregnant via the dude who "almost beat the shit out of her" - is this seriously acceptable to people in 2010? He should have wrapped it up if he didn't want to have to deal with a pregnancy - and though the joke was crass and not at all funny, it still doesn't warrant physical violence.

  • Submitted by Anonymous on Jul 3, 09 at 1:33pm

    POOOOOOOOOOOOOWNEDD wow probly fake but wtv it's hilarious

  • Submitted by Anonymous on Feb 1, 10 at 9:33pm

    Yay south Carolina! Lmao

  • Submitted by Anonymous on Oct 29, 09 at 12:52am

    Ha lmfao sucks for you

  • Submitted by 330isplace2be on Jul 21, 10 at 11:13pm

    she told him to sit

  • Submitted by bobdog2215 on Jul 6, 10 at 11:58pm

    Hahha I'd hate to be him

  • Submitted by Anonymous on Dec 25, 09 at 11:15pm

    Way to fail. Through a text message? Real fucking mature

  • Submitted by quanjanym on Oct 14, 10 at 5:05pm

    Favorite

  • Submitted by Theslurper on May 12, 10 at 11:06pm

    Surprise.

  • Submitted by Anonymous on Jan 29, 10 at 5:17am

    Wooooooow

  • Submitted by kinggkongg on Dec 18, 10 at 8:18pm

    hahahahahahahahahahahahahahah

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:15am

    12.05 everyone everywhere is preg i swear even in virtual worlds sad very sad but at least this dude will get some pu55i

  • Submitted by gymnastgirl on Apr 1, 12 at 11:17am

    Hahaha that's a really good one kill

  • Submitted by lilbabymarj on Jan 7, 11 at 3:24pm

    Poor thing.

  • Submitted by johnnykid on Mar 23, 10 at 9:10pm

    God damn I'm glad this isn't me

  • Submitted by Anonymous on Nov 13, 09 at 2:08am

    ahahahahahahaha that blows. what a shitty way to find out

  • Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:00pm

    Isnt' this the same person that has a post from just a while earlier had "I think I'm pregnant" " I think you have the wrong number" exchange? Guessing it could be anyone

  • Submitted by AlterBoi on Jun 29, 10 at 3:02pm

    LOL.........

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 9:30pm

    lmfao. priceless! i love it.

  • Submitted by spam122 on Mar 9, 10 at 12:40am

    We've all been there

  • Submitted by xxbrianalove on Mar 5, 10 at 10:56am

    hahahah

  • Submitted by iluvmy65 on Jan 9, 11 at 7:05pm

    it should've started "hello sis"

  • Submitted by Anonymous on Jan 30, 10 at 11:01pm

    Win/fail.

  • Submitted by Anonymous on Sep 28, 09 at 6:47am

    If you're gonna call bullshit post a link to prove it 3:57.

  • Submitted by Sanders22 on Sep 18, 11 at 1:17pm

    Oh snap!!!

  • Submitted by THE_FAINT_09 on Nov 22, 10 at 6:56pm

    oh shit

  • Submitted by FrigginDonut on Jan 21, 11 at 1:22am

    I fucked this chick and i thought i pulled out too late, the next day she asked if i nutted inside of her,she told me if i did, she'd fuck her actual bf that night and say it was his lol

  • Submitted by disturbed_dude on May 13, 10 at 12:32am

    Ha. Parenthood... Ha.

  • Submitted by rico69suave on Jan 6, 11 at 7:12pm

    Just when you think YOU'RE the one doin the screwin... y'get boned

  • Submitted by tomuchdrinking on Jul 24, 11 at 6:38am

    Now time to start drinking so more lol

  • Submitted by ERich331 on Jun 10, 10 at 2:48pm

    Welll I think that's just the greatest way ever to tell somebody

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:42pm

    I dunno, I think if I were a dude in this position this would be as good a way to find out as any

  • Submitted by GroperCleveland on Jan 4, 12 at 2:51am

    Best Maury Povich episode ever

  • Submitted by weedweedweedweed on Dec 25, 10 at 7:25pm

    Alright bub time to go grab that rusted coat hanger you have been saving for just this occasion

  • Submitted by rumorofwar1 on Nov 28, 11 at 11:23pm

    Hanger time.

  • Submitted by gamenick94 on Nov 21, 11 at 7:28am

    Oh wow

  • Submitted by smrtkid101 on Mar 9, 10 at 2:22pm

    LoL that's funny sucks for you

  • Submitted by PlayBoyBunnie on Dec 15, 10 at 1:35pm

    i actually just died laughing.

  • Submitted by kutiek on Nov 20, 11 at 6:59pm

    This is still one of my favs bahaha

  • Submitted by kwheel on Aug 25, 11 at 3:19am

    Time to find a coat hanger

  • Submitted by yoursforever on Dec 6, 11 at 9:34pm

    my area code hmm way to go SC idiots... I sweat can't take'em no where now cam we y'all ?

  • Submitted by 2Meatballz on May 17, 11 at 6:22pm

    WTF!!!!???? You kid killer!!!

  • Submitted by tinida11 on Mar 7, 11 at 5:35pm

    Lmao

  • Submitted by Anonymous on Feb 9, 10 at 7:14pm

    YDI for not wrapping your shit up. Enjoy the screaming brat.

  • Submitted by awesomegirl247 on Jun 16, 12 at 6:59pm

    Who's your daddy....I don't know

  • Submitted by ou812_ on Mar 14, 11 at 5:13pm

    happened to me once

  • Submitted by jciop97 on Nov 20, 11 at 6:08pm

    Woooooorrrrddddd reppin the 843!!!!

  • Submitted by lindseymscheck on Dec 27, 11 at 3:45pm

    Hahaha yes!!!!

  • Submitted by sleepeebear on Jun 6, 12 at 11:49pm

    Still not as funny as posting a prego test on the guys FaceBook

  • 95 95
    Submitted by swallows on Jan 8, 12 at 5:30am

    One two punch. You should be good. If not get the hangers. She ain't worth the price of a real one.

  • 90 97
    Submitted by 64fur64 on Aug 25, 12 at 10:15am

    Ahahah love this