You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Rubes_Carnies on Mar 16, 10 at 3:39pm

    you forgot "Gotta Love Spring Break" LOL!

  • 85 60
    Submitted by ButtBuddy on Mar 17, 10 at 4:39am

    Hahaha totally happened to me... But not 5 people lol it was 2....well that's my story imma go watch some pornhub vids cuz Im not getting any pussy tonight, peace in the middle east.

  • 98 90
    Submitted by jrj on Mar 16, 10 at 9:58pm

    Wow girls. You should be so proud of yourselves. Your all whores. Thank goodness you aren't producing any more welfare suported children.

  • 89 72
    Submitted by Herschel on Mar 16, 10 at 5:00pm

    I think you misspelled "orgy".

  • 83 63
    Submitted by xsaint on Mar 17, 10 at 3:12am

    Girls if you wanna be adventurous step 1 is the pill. Morons

  • 95 90
    Submitted by Ace12 on Mar 16, 10 at 4:03pm

    Well Tuesdays are abortion day at planned parenthood...

  • 77 65
    Submitted by domo5144 on Mar 16, 10 at 11:56pm

    Lol... That is too funny

  • 84 86
    Submitted by inks84 on Mar 16, 10 at 3:31pm

    Hopefully they're all just there for Plan B and not because of some STD epidemic...

  • 84 88
    Submitted by anonymousme on Mar 16, 10 at 7:50pm

    I hope you're all there for the herp or something else incurable. It's called karmaic justice, idiots

  • 84 89
    Submitted by inks84 on Mar 16, 10 at 3:28pm

    That's one epic party!

  • 84 96
    Submitted by dirtysanchez on Mar 16, 10 at 5:22pm

    Thank God for plan B

  • 72 77
    Submitted by Anonymous on Mar 17, 10 at 12:54am

    No phones allowed on in planned parenthood ! Haha

  • 66 69
    Submitted by Anonymous on Mar 17, 10 at 1:28am

    12:21 it's planned so it was intended... By someone... It's basically "umm OH SHIT I FORGOT A CONDOM sort of. SORRY!"

  • Submitted by cazzo on Mar 16, 10 at 3:27pm

    That's so fucking cool, your all so fucking cool I envy you.

  • 65 71
    Submitted by wineyallthetime on Mar 17, 10 at 9:37am

    dirtyphonebook.com

  • 71 83
    Submitted by Anonymous on Mar 16, 10 at 5:01pm

    Aids much?

  • 61 64
    Submitted by lexialamode on Mar 17, 10 at 3:04am

    Yay for housto

  • 69 80
    Submitted by Anonymous on Mar 16, 10 at 8:16pm

    I like trains

  • 68 82
    Submitted by MsNissa on Mar 16, 10 at 9:59pm

    Goddamn...

  • 68 84
    Submitted by liamronan on Mar 16, 10 at 11:26pm

    I was 3 of the other people

  • 50 50
    Submitted by sal22 on Jun 20, 10 at 6:04pm

    People are always forgetting the pill these days...

  • 73 96
    Submitted by Anonymous on Mar 16, 10 at 3:22pm

    First!

  • 59 72
    Submitted by pinkheadbandd on Mar 18, 10 at 2:20am

    Girls like these ruin it for girls like me. *Sigh.*

  • 55 67
    Submitted by Me777 on Mar 21, 10 at 12:29pm

    I live in the 832 omg!

  • 57 78
    Submitted by asdfghjll on Mar 17, 10 at 12:24am

    That's the way to do it!!!

  • 48 63
    Submitted by peppercurls on Mar 17, 10 at 7:48pm

    Hahah! thanks, guys. we were actually going on an STD testing field trip since some of us have never gone before. wish us luck!

  • 45 58
    Submitted by MinxyMia on May 14, 11 at 1:16am

    Can we say Plan B??? lol

  • 50 68
    Submitted by profhopkins on Mar 22, 10 at 2:16pm

    Planned parenthood is the greatest clinic ever created.

  • 58 84
    Submitted by Anonymous on Mar 17, 10 at 12:21am

    That's so fake you wouldn't suspect your pregnant after only one weekend

    • 53 69
      Submitted by jurk on Mar 22, 10 at 10:20pm

      retard, people call it the morning after pill for a reason...

  • 52 80
    Submitted by diznit on Jun 3, 10 at 3:34am

    I need to party with you

  • 50 79
    Submitted by yellowdickleon on Mar 16, 10 at 3:33pm

    Gifiltafish

  • 36 65
    Submitted by Anonymous on Jun 14, 11 at 3:48pm

    Lol damn