You must be Logged in to post a comment

  • 79 58
    Submitted by drod010 on Jul 15, 10 at 9:15am

    And u want back?

  • 77 62
    Submitted by Anonymous on Jul 15, 10 at 10:59am

    We can actually, it's just not as easy as the guys. I'm picturing a skirt, no panties, and a lot of squatting.....

  • 75 61
    Submitted by niceman on Jul 15, 10 at 10:24am

    That's hot, y'all

  • 71 65
    Submitted by BattyDeckard on Jul 15, 10 at 9:08am

    What a keeper

  • 56 49
    Submitted by jayybear on Jul 15, 10 at 1:41pm

    I know this girl...

  • 54 52
    Submitted by Excelsior on Jul 15, 10 at 1:59pm

    This happened to my cousin when he was asleep, but it was his drunk roommate

  • 47 42
    Submitted by jewishgypsy on Jul 16, 10 at 7:13am

    That's the way moms are

  • 59 66
    Submitted by swied429 on Jul 15, 10 at 9:09am

    Damn Robin Williams fans. Can never keep their urine to themselves

  • 53 61
    Submitted by marsho on Jul 15, 10 at 6:21pm

    Pee on her.

  • 48 52
    Submitted by billy5 on Jul 16, 10 at 5:08pm

    A girl pissing on everything...sooooooo hot

  • 45 47
    Submitted by dragonfartz on Jul 16, 10 at 2:25am

    Crotchless panties might make it easier..

  • 56 71
    Submitted by LegalizeMe on Jul 15, 10 at 10:32am

    Yeah because girls can easily pee in multiple places...

  • 41 42
    Submitted by KMM19 on Jul 17, 10 at 2:01am

    Let's hear it for the 352. Lol.

  • 46 53
    Submitted by daveuf on Jul 15, 10 at 11:38am

    Gainesville is awesome!

  • 47 56
    Submitted by lasty on Jul 15, 10 at 9:50am

    Was she at least hot?

  • 51 65
    Submitted by HHScrew on Jul 15, 10 at 9:11am

    And did you try and stop her..?

  • 43 50
    Submitted by gaislgrl on Jul 18, 10 at 5:07pm

    Exactly!

  • 45 56
    Submitted by Anonymous on Jul 15, 10 at 11:39am

    Sad. Gotta make up events to get on a site like this

  • 42 52
    Submitted by SippinSally on Jul 15, 10 at 3:11pm

    Was she once a dude?

  • 48 64
    Submitted by gabbylala on Jul 15, 10 at 12:18pm

    Classy.

  • 46 70
    Submitted by thebreaker18 on Jul 22, 10 at 12:41am

    Oohhh boy

  • 44 67
    Submitted by ez_aka_the_one on Jul 16, 10 at 1:30am

    I can taste the bubbles.. Wait no I can't.. Hey how'd you get it so warm???

  • 32 50
    Submitted by ggmate on Jul 15, 10 at 8:47pm

    Ok robin williams

  • 25 45
    Submitted by yewinnhard on Jan 11, 12 at 7:49am

    Hearing about the amount of drunk girls just peeing on shit in public completely turns me off the idea of alcohol. Or drugs of any kind.

  • 41 82
    Submitted by firsty on Jul 15, 10 at 11:54am

    these pretzels are making me Firsty