You must be Logged in to post a comment

  • 97 58
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:40am

    O is an important letter. It wouldn't hurt to have a backup.

  • 54 46
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 11:16am

    I'm so jealous of how high you were ~33

  • 49 42
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 4:08pm

    Stupid.

  • 51 46
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:50am

    Cuz lil kids say the alphabet fast and say lo instead of l, u obviously never have had kids around

  • 54 53
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 3:40pm

    Anyone calling OP a dumbass, OP was obviously gone. Y'alls are the dumbasses

    • 49 45
      Submitted by clinbri on Mar 1, 10 at 4:23am

      Y'alls? Yeah we are the dumbasses...

  • 52 50
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:35am

    It's people like you that this country's future depends on. Good luck to all of us...

  • 50 48
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 2:40pm

    Dumb ass

  • 57 62
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 2:27pm

    @ 1:30- you mean "you're" not "your". Think twice before calling someone a dumbass or retard.

  • 48 46
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 11:10am

    Haha nice

  • 51 54
    Submitted by clinbri on Mar 1, 10 at 4:22am

    It's A B F J I Q P U K P Q 7 A Z. yay

  • 49 51
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 11:08am

    Idiot

  • 52 58
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 7:05pm

    So fake. Nobody is this stupid.

  • 51 56
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:49am

    Are you high?

  • 51 58
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 7:02pm

    Please kill yourself! Save the oxygen for us who will put it to good use

    • 45 33
      Submitted by clinbri on Mar 1, 10 at 4:26am

      wow yeah cause NO ONE else has ever made a mistake before... especially not you cause you're perfect! douche bag.

  • 47 51
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:58am

    Ahah sing the Elmo alphabet song like you were three again. Lol.

    • 37 38
      Submitted by jltc on Aug 6, 10 at 9:56pm

      I do this with remarkable regularity

  • 43 45
    Submitted by kittenkitten61 on Feb 16, 10 at 8:31pm

    God bless you Little Rhody

  • 43 50
    Submitted by Anonymous on Feb 16, 10 at 2:20pm

    You are stupid.

  • 48 61
    Submitted by Anonymous1024 on Feb 15, 10 at 11:00pm

    i can understand mixing up two letters in the alphabet but not thinking there are two of the same

  • 37 40
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:35am

    wow.

  • 40 47
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 12:49pm

    Hahah I just had to check this for myself after reading this. It defenitely sounds like jklomnop when you say it, even though it's jklmnop.

  • 40 50
    Submitted by Anonymous on Feb 16, 10 at 5:14am

    That's like googling the order of the numbers 1-10 ...

  • 49 68
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 4:01pm

    Your fucking dumb shit means you have dumb shit . Not "you are a dumb shit".... What a DUMB shit!

  • 42 57
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 8:01pm

    Another win for public education :'(

  • 41 60
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:04pm

    Retard

  • 42 66
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 3:25pm

    Your fucking dumb as shit

  • 48 78
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 1:30pm

    Your a dumbass and "o" won't be in the alphabet twice fuckin retard

  • 40 64
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:38am

    How could there be two o's in the alphabet?

  • 39 69
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 10:37am

    First

  • 39 78
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 11:43am

    A b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

  • 31 65
    Submitted by Anonymous on Feb 15, 10 at 3:21pm

    Score 1 227. 0 130