You must be Logged in to post a comment

  • 81 64
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 3:11pm

    Yesss!! I love this hahaha. She's probably responding to her boyfriend's "what are you up to?" text. That's awesome.

  • 71 47
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 3:44pm

    hahaha fuck yeah portland today was my last day of school im goin to a siiick party tonight hopefully ill have my own TFlN's haha

  • 72 56
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 12:11pm

    Isn't the Portland/Vancouver area still like 60 degrees though? Far too cold for naked Tuesdays. That's like a July/August thing in that part of the country.

  • 63 47
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 5:12pm

    haha and where is this siiiick party located? lol

  • 67 64
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 5:24pm

    Lmfao. Response was fantastic.

  • 59 53
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 1:01pm

    naw, highs have been in the 70s. and every Tuesday should be naked Tuesday.

  • 64 64
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 8:44pm

    hahaah greatest response

  • 55 52
    Submitted by Anonymous on Feb 3, 10 at 6:59am

    Me too! Lol