You must be Logged in to post a comment

  • 67 73
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 2:06am

    AUG represent. we keep it classy.

  • 57 54
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 3:52pm

    actually you're all idiots and this girl is a bitch

  • 55 54
    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 3:19pm

    706 is definitely not all north ga... 706 is augusta, some of athens, and i'm assuming lagrange...

  • 53 51
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:03pm

    haha. P.S. 706 covers everywhere from Columbus, Rome, Athens, and Augusta.

  • 53 51
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 10:29pm

    PIMP. keep them both.

  • 58 64
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 1:12am

    At least she is sticking with the vibrator and not going to another dude.......

  • 45 41
    Submitted by Anonymous on May 24, 09 at 7:10pm

    why choose one or the other? cheap rent + vibrator = helluva summer. and 4:14, i don't think i've ever known a dude to prefer a fleshlight to his girlfriend, but girls say this sort of shit about their boyfriends all the time. on the whole (heh), it's just a lot harder to get girls off than guys.

  • 56 66
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:55pm

    do what you gotta do

  • 50 55
    Submitted by Anonymous on May 16, 09 at 11:54am

    You're what's wrong with the world. Die in a fire.

  • 46 47
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 3:20pm

    most of 706 is actually Rome-Athens-Augusta.

  • 51 60
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 1:47pm

    WHO GIVES A SHIT 4:34

  • 41 43
    Submitted by Anonymous on Jul 4, 09 at 12:59am

    HAHAHA YEAH who cares about habersham county

  • 57 76
    Submitted by Anonymous on May 16, 09 at 4:14am

    Don't hate the playa. Hate the game. She's just a smart girl - if it was a man, y'all wouldn't be saying shit.

  • 45 52
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 3:13pm

    you're both wrong. 706 is columbus/lagrange and 404 is atlanta/suburb.

  • 44 51
    Submitted by Anonymous on May 23, 09 at 1:14am

    706 is defintiely athens....

  • 49 62
    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 1:28am

    What bullshit, typical bitch is right. You cant trust girls anymore....

  • 49 64
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 1:04pm

    Someone needs a new BF

  • 50 69
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 1:03pm

    repin the Augusta or the North Augusta area

  • 47 64
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 1:41pm

    You ought to name your vibrator Snickers.

  • 32 36
    Submitted by janesaddiction on Sep 5, 10 at 11:57am

    She's not a whore for enjoying sex but because she's staying with a guy for the lack of rent. The vibe came before the bf so I see no reason not to keep it.

  • 44 60
    Submitted by Anonymous on May 28, 09 at 4:34pm

    706 is habersham county too

  • 47 72
    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 10:59pm

    its actually all of athens. but that is beyond the point. stop arguing about the area. and this wasn't even funny.

  • 48 76
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:28pm

    haha this is hilarious!

  • 49 82
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 1:11am

    706 covers all of the North Georgia area, so pretty much the top third of Georgia.

  • 35 57
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 2:22pm

    1:16- the vibrator is satisfying and the boyfriend pays the rent

  • 41 74
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 8:12pm

    Total whore. Her father must be proud

  • 9 14
    Submitted by anonymousdude84 on Jul 15, 12 at 2:36am

    Am I the only person who realized that this braindead bitch could have fucked her boyfriend AND THEN used the vibrator after??\n\nif she explained to the boyfriend in simple terms, he would have understood (he'd have no choice). She could've been like "look, i gotta have my vibrator your not doing it. so 2 choices. i can still room w you and we can still fuck, but im vibrating after.. or.. you can be pissy about it, and ill stay at my apt. your choice."\n\nhe would have given in.

  • 35 76
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 2:43pm

    No, N. Augusta is 803. They're reppin' the AUG or Athens. (Why am I not surprised?)