You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by shotssss on Jul 5, 10 at 2:14pm

    you shouldn't be in college if you can't spell definitely...

    • 48 57
      Submitted by ronasokily on Jul 11, 10 at 7:32pm

      actually, i just learned how to spell it without spellcheck. it's a pretty hard word, if you think about it

  • Submitted by 51sports on Jul 5, 10 at 2:18pm

    Most colleges are like that kid, now go educate yourself on how to spell common words.

  • 97 68
    Submitted by kez_r on Jul 5, 10 at 3:44pm

    I wanna know what the best way actually was lol

    • 40 58
      Submitted by SketchyKell on Jul 6, 10 at 9:25am

      You put it in a paper bag and walk it in through the front door. It's not rocket science.

  • 87 59
    Submitted by jen1106 on Jul 6, 10 at 1:18am

    You guys are a bunch of nerds and need to settle down. It's a freaking text, who cares how he spelled definitely?

  • Submitted by dassjennir on Jul 5, 10 at 2:36pm

    I'm not surprised this kid cant spell, he/she is from New Jersey

  • 96 97
    Submitted by jaybyrd on Jul 5, 10 at 2:42pm

    Hey small mistake give him a break

  • 77 63
    Submitted by idgaf on Jul 5, 10 at 4:21pm

    hopefully they'll teach you how to spell "definitely" while you're there

  • 65 53
    Submitted by TBONEa on Jul 14, 10 at 1:50am

    always have a Duffel bag on wheels ready for that problem. and 5 shirts to wrap up the bottles from hitting each other. i have snuck in 90 cans of beer and 10 handles in by doing that.

  • 79 83
    Submitted by natefrench7119 on Jul 5, 10 at 9:15pm

    My question is this--what lame-ass college are you going to where it is necessary to sneak in alcohol? Sneaking alcohol is for high school, in college no one cares.

    • 62 63
      Submitted by laf24 on Jul 6, 10 at 1:06pm

      Not true. If you're on a dry campus they will nail you every single time for having alcohol on campus. Even if you're 21.

  • 65 56
    Submitted by austinonymouss on Jul 6, 10 at 1:32am

    Whoa lizzy whatever - yall is whats up

  • 73 74
    Submitted by lilgad on Jul 6, 10 at 2:32am

    who cares how they spell ? And a ton of people say yall

  • 67 66
    Submitted by Goosebreath on Jul 6, 10 at 3:56am

    Definitely, Goddamn-it!

  • 72 76
    Submitted by oregon_donor on Jul 5, 10 at 2:52pm

    and your other option was that one college where nobody drinks, right...?

  • 62 58
    Submitted by anonmyous on Jul 6, 10 at 7:42am

    You're gonna need it sooner. You won't make it through orientation without it.

  • 58 60
    Submitted by nd10 on Jul 19, 10 at 2:29pm

    Haha mine told me the exact same shit, NMU rocks!

  • 56 61
    Submitted by beautyycounts on Jul 6, 10 at 9:28am

    Lmfao...

  • Submitted by Anonymous on Jul 5, 10 at 3:07pm

    Wow r y'all honestly commenting on his spelling? Seriously?

    • 73 55
      Submitted by lizzypowers on Jul 5, 10 at 9:26pm

      ...coming form a guy who says y'all

      • 45 66
        Submitted by lil on Jul 5, 10 at 10:49pm

        yall

  • 69 96
    Submitted by austinonymouss on Jul 5, 10 at 3:01pm

    No kiddin hes in college he prolly dont give a shit bout his spellin. Quit tryin to find any way to be right in life. Get off this website or dont correct every freakin mistake.

    • 50 74
      Submitted by TheUniverse on Jul 5, 10 at 8:05pm

      Actually, you have to write essays when you're in college. If it's obvious you didn't use spell check, you automatically get a C. Some of us want to get into grad school and make money, so C's don't cut it.

  • 48 58
    Submitted by ReedStewart on Jul 6, 10 at 12:55am

    man! you guys are cut throat when it comes to spelling.

  • 52 70
    Submitted by aaronsc on Jul 5, 10 at 8:54pm

    Hopefully they can teach you to spell.

  • 52 82
    Submitted by schmuckers06 on Jul 5, 10 at 4:12pm

    Hahaha agreed. There's a difference between definite and defiant. Anger or intention. LOL.