You must be Logged in to post a comment

  • 78 67
    Submitted by theonetwothree on Apr 2, 10 at 3:10am

    Adderall is gettin me through biochem hahaha

  • 70 57
    Submitted by Crash_Underride on Apr 1, 10 at 7:17pm

    Yeah, I know how that is. I've been on that crap most of my life. Get so sick of it.

  • 72 69
    Submitted by CLmartin84 on Apr 1, 10 at 4:39pm

    Adderral is the shit!! I write some awesome stuff for school while on that, and yes the organizational factor while on it is incredible :-)

  • 73 76
    Submitted by Anonymous on Apr 1, 10 at 1:58pm

    Adderall and Ritalin are drugs that enhance the mind, so since those were created.

  • 60 61
    Submitted by kkkatiemac on Apr 1, 10 at 3:21pm

    adderall<3 the come down sucks though :(

    • 62 52
      Submitted by meevs on May 18, 10 at 1:45am

      usually not too bad if you got some sleep the night before and eat right that day

  • 64 72
    Submitted by crabcakes on Apr 1, 10 at 7:42pm

    ah man, you've got to organize your DVDs by genre and director, not alphabetically. What were you thinking???

  • 62 70
    Submitted by caelcaeldace on Apr 1, 10 at 9:36pm

    I'd do that w out the aderrall

  • 61 70
    Submitted by mae on Apr 1, 10 at 10:11pm

    Lil Jon yeeaayyaah

  • 57 62
    Submitted by whoopsagain on Apr 1, 10 at 2:38pm

    Sounds so much like me

  • 50 59
    Submitted by shout4notre on Apr 1, 10 at 10:37pm

    Omg soo true! That's how I am too!

  • 58 80
    Submitted by Rubes_Carnies on Apr 1, 10 at 2:22pm

    I missed you too... =)

  • 55 82
    Submitted by amorr902 on Apr 1, 10 at 1:55pm

    lmao. Since when do drugs make people organized?

    • 53 61
      Submitted by bsitz on Apr 1, 10 at 2:31pm

      If you have ADD it calms you down and makes you focused. If you do not, adderal acts like speed....totally opposite effect.

  • 55 95
    Submitted by hanahoe on Apr 1, 10 at 1:46pm

    First