You must be Logged in to post a comment

  • 46 34
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:52am

    Use febreeze and call it good

  • 44 33
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:12pm

    dont you hate when that happens

  • 42 33
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 11:35am

    Definitely been there before >_<

  • 44 44
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:31am

    1:26 ur so funny... i know you dont know me but can i have ur number maybe?

  • 40 36
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:23pm

    Steve and mikkifor ever

  • 46 50
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 5:17am

    Do girls masturbate and visualize their crush or bf fuckin them?

  • 38 37
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:35pm

    11:30, that's the best thing ever. It like genuinely makes me happy to do that. Hahaha

  • 38 39
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 7:22am

    4:05, your dick's small. Try 9 inches.

  • 37 38
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:24am

    not to sound like a perv but this makes me really horny

  • 35 35
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:55pm

    idk if a guy or girl posted this but i know i been there... it sucks. makes me wish i had just got my full 8 hours of sleep

  • 39 43
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:23pm

    Back in 'Nam we didn't get to sleep on sheets

  • 41 48
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:59am

    241 I wanna put it in ur butt

  • 37 40
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:23pm

    oh riding dirty are we?

  • 37 41
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:02am

    I once felt like that. But it was about the effort to take off my boots. He was fucking tiny. Fail.

  • 34 36
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 7:55am

    I'm banning "just sayin'" and "it is what it is". You sound like a dick

  • 34 40
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 8:33am

    I wish I could post pics of this epic stain I had.. Good god. 432

  • 33 39
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:41am

    I hate it when that happens did he have like a baby dick? That shit just blows. It's like you can't even start to enjoy it lmao!

  • 34 43
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:01am

    That's cuz in 'Nam you don't sleep

  • 33 45
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:30pm

    Oh! 11:17! I love Alaskan thunderfuck! I love playing Mario kart when I smoke that shit!

  • 38 56
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:17pm

    Sorry. I'm really, really high right now. Alaskan thunderfuck is some craaaazy shit

  • 33 51
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 5:39am

    D!z b3 mUh Bo0tI3e3e. 

  • 30 45
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:26am

    and scrape off the big pieces

  • 33 52
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 8:28am

    Jus sayiiiiin vv in ya face the shit will live on

  • 35 56
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:12pm

    Fuck you Guys. I started this -Fish

  • 31 54
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:16pm

    i'm the slut of the sea

  • 30 55
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:15am

    I agree with 12:52. Febreeze that shit.

  • 16 30
    Submitted by EclecticPandora on May 8, 11 at 11:46am

    That's painful.

  • 28 58
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:23pm

    Are we sure it's a girl? I'm a dude and lots of girls are that bad.

  • 29 63
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 4:05am

    Haha my dick is seven inches and thick!!