You must be Logged in to post a comment

  • 75 66
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 3:43pm

    Wow how many STDs you got? Add 1 more

  • 71 63
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 11:39pm

    10:25, you are fucked up. Get an actual life and get off this site.

  • 66 66
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 6:47am

    So... doesent need an invite?

  • 60 58
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 10:25pm

    I like to tickle the anus of my kitty cat:)

  • 60 61
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 12:22am

    10:24 props for the paramore

  • 63 68
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:24pm

    She's just like facebook. She lets everyone write on her wall.

  • 58 60
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 10:46pm

    Ha so funny cuz with some it's soo true...

  • 61 66
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 10:24pm

    Once a whore, you're nothing more. I'm sorry, that'll never change.

  • 53 56
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 5:04pm

    new facebook status quote FTW (:

  • 54 58
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:36am

    11:53 is just looking for attention because he is home alone and has no friends. This is the only way he gets to use his keyboard to text. You need to pull your bottom lip over your head and swallow.

  • 58 66
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:44pm

    Tito says not nice to talk about your mother like this

  • 60 71
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:33pm

    Oh shit, 1:00 Just called someone out on Texts From Last Night! Big man 1:00, Big Man! What's your encore for your tough talk? Gonna go post something on FML or IMMD? Fucking pansy.

  • 57 65
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 3:50am

    Well obviously the two go hand in hand

  • 57 65
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:01pm

    Yes!!! It is! I know her

  • 56 65
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 10:08am

    lmao!

  • 52 59
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 9:26pm

    That's mean...even if she is a slut.

  • 51 60
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 2:22pm

    It must be full of stds

  • 50 59
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:17pm

    That's absolutely disgusting! :|

  • 57 75
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 12:12am

    Lol. You must be from my hometown, Camden. I can think of many girls likr that! Hahahaa

  • 59 79
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:35am

    Hey, 11:53, learn to spell the word piece, you ignorant bitch.

  • 49 59
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:42pm

    Hahaha! First funny text on this site in a while. What's her FB id?

  • 54 71
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:56am

    Disappointed. I bet the high school kids thought this was hilarious right before they exchanged their brand new fluffy ended pencil for a keyboard

  • 52 67
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:08pm

    Hahahahha that's so funnny

  • 55 73
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:06pm

    Post the sluts phone number...........

  • 45 55
    Submitted by LOVELIFEE on Mar 10, 10 at 1:45pm

    ahahaha!

  • 50 65
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 8:51am

    You stole this joke from Lil Duval

  • 46 57
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 11:48pm

    10:24 Yeah, your bitter virgin status probably won't change either.

  • 54 75
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:20am

    11:53... even if your joking, your a peice of shit.

  • 51 71
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 9:53pm

    omg eric!!! you are such an asshat!!!!!!

  • 51 72
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 3:19am

    I'm drunker than a Mather fucker

  • 50 71
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 2:25am

    I wanna fuck you like an animal...I wanna feel you from the inside.

  • 48 69
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 11:02am

    ()€====================3

  • 45 64
    Submitted by eskimo93 on Jan 11, 10 at 10:39pm

    way to represent columbia haha :)

  • 45 69
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 11:24am

    I'm a slut and there's allot of things wrong with that statement.

  • 50 80
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 3:16pm

    props to 12:22 for recognizing my use of Paramore. you fuckers are lame.

  • 45 72
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:31pm

    Ew..What a loose whore.

  • 45 73
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 11:16pm

    Are u talking about holly?

  • 47 79
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 4:49pm

    11:53-hahahahahahahahaha! That's so horrible it's funny!

  • 44 75
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 11:03pm

    I think this is freaking hilarious whore or no whore

  • 41 73
    Submitted by Anonymous on Jan 9, 10 at 8:53pm

    Prolly a fort mill hoe. Lots of those.

  • 43 80
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 1:00pm

    Toree dancyzk = this message. Take that bitch.