You must be Logged in to post a comment

  • 78 65
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 12:13pm

    Yeah I had that fear when I was 8, and this site is definitely fake. I have had 7 people submit a few texts and no one has gotten one ou here.

  • 73 62
    Submitted by Anonymous on Jan 18, 10 at 2:01am

    la canada! <3

  • 82 83
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 9:00pm

    i used to think that birds turned on the street lights since they always sit up there

  • 74 72
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 7:41pm

    i thought the same about snakes. terrified the shit out of me.

  • 77 81
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 5:22pm

    Not funny, but me too. I also used to be fucking terrified of flying sharks.

  • 69 68
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 1:13pm

    haha....i used to think alligators came outta the toilet so id always do the hover when i went to the bathroom

  • 68 70
    Submitted by Vraaa on May 16, 10 at 8:55pm

    I used to be scared to pee I thought they would popped out of the toilet and eat me.

  • 79 93
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 3:33pm

    bullshit....five would not fit in a bathtub

  • 67 70
    Submitted by Anonymous on Sep 29, 09 at 5:49pm

    Wow! Me too!! i'd always be too afraid to go into the deep end.

  • 64 64
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 2:13pm

    I used to think snakes could climb through my toilet so I did the hover thing too. It was ridiculous. Sometimes, when I'm in the country, I still do it, and I'm 19 years old.

  • 65 71
    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 2:19am

    I thought so too. And was afraid to close my eyes in the shower when washing my hair. haha.

  • 70 81
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 3:44pm

    ME TOOOOOOOOOOOO! like when you unplugged the drain to the bathub and it made that sucking sound i thought it was sharks -_-

  • 69 80
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 9:55am

    OMG!! I did too! I hated to take a bath becasue I was afraid Jaws would bust through the faucet.

  • 68 78
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 9:25am

    me too...well not out of drains but from the swimming pool walls..haha. oh the imagination of a kid.

  • 62 71
    Submitted by Anonymous on Jan 27, 10 at 11:50pm

    Omg so did I lol:P

  • 67 81
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 10:55am

    Wha wha what. . . they can't?!?!

  • 73 99
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 3:00pm

    I lived in Hawaii when Jaws first came out. Shortly after seeing it my Dad went on a night fishing trip. I got up efore sun rise to go use the toilet. There were 5 hammer head sharks in our bath tub. I screamed like a little girl...

  • 69 92
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 8:32pm

    i used to think that too!!!

  • 59 75
    Submitted by Anonymous on Dec 24, 09 at 3:37am

    Haha that happened in some children's book I read!

  • 58 77
    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 4:32am

    I never swam over the drains for that reason.

  • 54 75
    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 8:02pm

    Omg I thought the same thing after I saw jaws I used to think that he would pop out of the drain in the bath tub and eat me!! Haha

  • 30 33
    Submitted by Jennamatic_3000 on Oct 19, 11 at 1:37pm

    I still get nervous being around a swimming pool on my own. x.x In my case though there's a legit case of near-drowning when I was five, so that's why. If there is even just one other person, I'm good though.

  • Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 9:24am

    these are getting less and less funny