You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 5:37am

    a friend sent me pterodactyl porn. it crashed my hard drive. not cool.

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 11:49pm

    LOL@pterodactyl p0rn

  • Submitted by Anonymous on Jun 15, 09 at 12:33pm

    haha only in ballerado.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 12:31am

    hahaha! omg i love pterodactyl porn!! it was showed to me freshman year and showed EVERYONE i knew, i thought it was the funniest thing I ever saw... but the puppet is definitely the best part... that and the pterodactyls just standing there flapping their wings haha. but I can't find the video with the puppet anymore?! if anyone finds it you should totally post the link.

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 3:31pm

    grammar check on 1:08

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 1:08pm

    Oh I know exactly what you're talking about. You like you're perverted stories huh?

  • Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 4:44pm

    @ 339 of course she would be pissed is that why she your ex now? although that is fucking hilarious i would hate it if someone tried that on me

  • Submitted by Anonymous on Jun 15, 09 at 3:45pm

    i won a spelling bee. all of my texts are usually spelled right haha

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 3:39pm

    The best part is there's a move called the pterodactyl it pissed my ex off

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 1:54pm

    daniel tosh reference?

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 3:08pm

    1. You're right, pterodactyl porn is hilarious. Especially the part with the puppet. 2. This does not seem like a good thing people. Don't know why everyone says good night.

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 2:16pm

    yeah i was just thinking this sounded similar to one of Daniel Tosh's jokes he's amazing!

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 7:08pm

    YES! i love the pterodactyl videos

  • Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 8:07pm

    Haha. Pterodactyl porn is hilarious! To 3:08, the puppet really is the best part. I once had an hour long convo with my friend about pterodactyl porn when I was drunk. lol. Good times!

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 1:20pm

    hahaha, pterodactyl porn google it, it's hilarious

  • Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 5:45pm

    i think its great that he took the time to spell pterodactyl right.

  • Submitted by IreneZulla on Feb 28, 10 at 10:58pm

    This is prolly the best text known to man.