You must be Logged in to post a comment

  • 52 45
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 1:13pm

    maybe the few people who are fans of using their laptops in bed ;p.

  • 48 42
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 3:41pm

    i have on many occasions and im a girl [=

  • 44 36
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 5:18pm

    ever since they started putting the playboy links on TFLN its been harder not to...

  • 46 43
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 1:13pm

    there are 2 kinds of guys, guys that jack off and guys that lie about it.......

  • 43 42
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 6:21pm

    Well, old people and kids...

  • 40 39
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:27pm

    I haven't. But i'm a girl:P

  • 37 37
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:16pm

    Hahaha, the office chair is the best! Also, they make vibrators that plug into jump drives, SCORE!

  • 40 44
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 4:11pm

    it can't be possible.

  • 37 39
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 8:27pm

    i have. and i am a girl.

  • 37 42
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 9:59pm

    hell no. but i gotta agree, gotta be layin down or it dont feel right. im also a fan of the laptop in bed =D

  • 33 34
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 4:26pm

    faucet baby. female btw.

  • 36 42
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:37pm

    I'm at work and I'm doing it!

  • 30 33
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:19pm

    I haven't! ...wait fuck scratch that.

  • 39 53
    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 4:27pm

    I haven't! Yay for me! .....awe shit......I was fingered in one..... Does that count?

  • 37 49
    Submitted by Anonymous on Aug 27, 09 at 12:18am

    Hey, I'm doing it right noooooowwwwwwwwwww...oh yeah, that felt gooooood!!!

  • 34 43
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 6:41pm

    Sure, but they all haven't hit puberty yet.

  • 30 37
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 4:04pm

    I only masturbate on a chair or sitting upright

  • 32 42
    Submitted by Anonymous on Dec 4, 09 at 11:31am

    I dont think so~ im speaking as a chick

  • 33 44
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:37pm

    Yeah, I have to agree... Guys... probably all of them. As for girls, I can speak for myself that I haven't and neither has my roommate.

  • 35 49
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 12:43am

    nope, its fun and squeeky

  • 33 45
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 12:02am

    i did it just today...

  • 30 40
    Submitted by GraysonNeal on Mar 20, 10 at 10:45pm

    No I do not... Ark city Fuckin rules

  • 34 48
    Submitted by Anonymous on Oct 9, 09 at 9:48pm

    12:18 ur a fucking loser.

  • 31 43
    Submitted by kimbuck2 on May 8, 10 at 12:56am

    I can honestly say that I have not...

  • 33 47
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 1:27pm

    done it a couple of times...stupid little noisy plastic wheels

  • 18 18
    Submitted by princessfrogley on Apr 7, 12 at 9:57am

    I haven't :) so the answers yes!

  • 30 42
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:48pm

    LMFAO!!!! Get a life OFF line and u will meet all kinds of crazy kids who spend their time actually doin somethin in their lives!!!

  • 29 41
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:36pm

    gotta be laying down. dont feel right. guy btw

  • 30 43
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 12:54pm

    mmmm I know quite a bit of people that haven't... Get classier friends.

  • 31 46
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:59pm

    agree with 2:36, doing it in a chair just feels wrong... alone, anyway.

  • 23 31
    Submitted by jaymie98736 on May 14, 11 at 9:46pm

    no only people who are complete ediots!!! duh! (GIRL)

  • 25 36
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:24am

    what does "masturbate" mean?

  • 35 56
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 12:49pm

    I'm doing it right now.

  • 23 33
    Submitted by dannie1288 on Sep 20, 11 at 8:00am

    Girls...

  • 30 47
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:53am

    just laugh and shut up, it's a rhetorical question

  • 27 43
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 12:14am

    Nope, thank God.

  • 23 44
    Submitted by whatever234567 on Sep 28, 10 at 10:08pm

    hahaha fantastic

  • 7 13
    Submitted by dcHazza43grl on Mar 1, 13 at 3:56am

    Me...

  • 26 53
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 3:41pm

    LOL @ 2:37 !! At work? Ballzy!!

  • 24 50
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 8:02pm

    3:44..... how does it hurt your back? gramps?

  • 23 50
    Submitted by Anonymous on Oct 10, 09 at 7:46pm

    and I'm post-puberty and have beat it -7:45

  • 23 51
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 12:52pm

    males? no. females? i know of at least 2, so there are bound to be more.