You must be Logged in to post a comment

  • 72 55
    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 1:40am

    Yes it is. All Montana is 406

  • 69 65
    Submitted by Anonymous on Jul 15, 09 at 12:38am

    Corvallis, MT Holla!

  • 66 61
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:41am

    I love Montana. Even the superhick parts (hinsdale represent!!) are great. It's unlike any other place I've ever been

  • 62 57
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 7:00am

    There are few places in MT that are actually like that, Butte being one. The bigger (lol) cities/towns are much more liberal and open minded than many other places. Even some of the tiny little towns are fantastic (big ups to Red Lodge, Augusta, and Dutton). The only people who don't like Montana are materialistic, consumerist, tool bags who watch shows like Charm School and Rock of Love. Kindly GFYS&DIAF

  • 65 68
    Submitted by Anonymous on Sep 19, 09 at 10:52pm

    Lol. Adore this fucking state. Grew up in Mediocre Falls, now live in Bozo. Hope to move to Zoo-town within the next few years.

  • 55 49
    Submitted by Anonymous on Jul 3, 09 at 4:20am

    great falls! Hahaha...maybe adequate falls should be the name. Either way i love this crazy beautiful place :)

  • 59 59
    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 4:58pm

    Come to Missoula in the Summer time and you'll see why we get hard for the place...

  • 59 63
    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 6:45pm

    Haha i saw that truck in Kalispell! Yes we are crazy motherfuckers in MT and were not all hillbillies!!! And I sure the fuck havent had any problems fitting in outside of MT so you closed minded motherfuckers can shut the fuck up!!!!!! And yes the whole states area code is 406!

  • 54 54
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 2:17am

    @6:20 but wouldn't you want your poop going down? not up?

  • 51 50
    Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 7:47pm

    This is MOST DEFINITELY in my home town! i love Kalispell!!!!

  • 58 64
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 9:57am

    not only did hannah Montana take my name she took my state a am suing!!! stupid bitch haha

  • 49 49
    Submitted by Anonymous on Jan 25, 10 at 9:55pm

    i mean app st beat michigan

  • 57 66
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 8:43am

    You can find vans and trucks with Christian owned and operated on them in Indiana as well.

  • 54 61
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:20pm

    Because Satan's septic service doesn't quite get as much business.

  • 57 70
    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 1:00am

    Anyone talking shit about Montana doesn't know shit about it. Amazing state, and the people here are as normal as anyone. It's the fucking batshit insane assholes from the coastal states that straight go to hell

  • 54 65
    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 5:57pm

    Its all the damn Californians movin in that give this place a bad name. F Missoula and the western part, Eastern Montana is where its at.

  • 51 62
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 10:49pm

    I'm sure you can find that in any state south of the Mason-Dixon line.

  • 51 62
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:53pm

    oh good lord. that state is so friggen beautiful, but the people there drive me crazy. except for in Missoula, everyone's cool there.

  • 53 66
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:10pm

    that is just creepy...do people actually say "No I don't want my sewage removed by them because I am not sure about their religous beliefs"? Freaks.

  • 49 59
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:24pm

    Missoula is the shit!

  • 44 49
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 10:41pm

    ummm...try living in the Heart of the bible belt,Alabama!!

  • 51 63
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:06pm

    no you can find that in arkansas too

  • 53 68
    Submitted by Anonymous on Jan 8, 10 at 11:52pm

    Haha 6:12 I go to big sky! Well, it could be worse. You could go to sentinal

  • 49 60
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 6:22pm

    MT! And YAY for Missoula!

  • 48 59
    Submitted by Anonymous on Feb 11, 10 at 12:48am

    Haha Montana rocks! Go CMR!!!

  • 45 54
    Submitted by Bostonsox222 on Apr 7, 10 at 9:42pm

    Okay Montana is seriously an awesome state. people who aren't raised here Might not like as much but all in all Montana is a fun state. Every town has somehing different to offer and there are cool peoplein every town. Its usually the people who move here don't like it, but most the peole I've met do. As for the montanans, yes we're crazy and weird but we know how to have a good time.

  • 51 67
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:07am

    wow. Missoula, Montana is one of the most fun cities in the country.... and it's beautiful and it has the best outdoors.

  • 49 63
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:53pm

    You can find that in Oklahoma too, my friend. The lord is very important to these people. In fact, if I had a dollar for every time I heard "You can keep your 'hope' and your 'change'; All I need is my bible and my gun!" during the election, I would be a freakin millionare. Oh Oklahomans.

  • 48 61
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:28pm

    Best state ever for me to poop on

  • 50 66
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:00am

    i moved to missoula three years ago, and every once in a while, i get reminded that i'm still in montana from stuff just like that

  • 54 76
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:37pm

    its freaky when you see them in a godless state like new york. :P

  • 46 62
    Submitted by ksquaredd609 on Apr 12, 10 at 10:16pm

    where do you think the term holy shit comes from? lol

  • 40 50
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:14am

    jesus calm down 11 18, I'm from MT and I'm not a freak like you, its funny to read this crap. who gives a shit, every state has its STEREOTYPE.

  • 52 74
    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 11:18pm

    Quit talkin shit about MT were just as normal ads the rest of the country! stop being so steriotypical! FUCK

  • 45 61
    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 9:58pm

    haha eastern montana? is there a city with a population over 100 over there?

  • 48 67
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:09am

    they'd better be contributing ten percent of their earnings, or they are going to hell.

  • 47 65
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 10:43pm

    Ahh...apparently you've never been to Georiga...:/

  • 48 68
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 3:31pm

    if you want hippies, live in missoula if you want meth heads, live in butte if you want yuppies, live in bozeman if you want redneck meth heads, live in billings. i grew up near butte... scary place, more so on St. Patrick's day! but i must say out of all the towns, missoula is by far the best... we know how to party here!

  • 44 60
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:31pm

    Nope... you can find that in the south too!!

  • 44 61
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 3:38pm

    gives new meaning to the term "holy shit"

  • 46 65
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 2:51am

    sadly i am from montana .. i have to say you can find some funny shit here ..

  • 47 67
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 8:37pm

    Good night on account of Getting TFO...

  • 45 64
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 9:08pm

    serious serious lol at 6:06. the state is soooo pretty though.

  • 46 67
    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 6:48pm

    Butte is a shithole!!!! and outside of there the ppl arent stuck in the 80s we kick ass and party hard!

  • 49 74
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 9:57pm

    @ 11:18. learn how to spell, or use spell check: stereotypical and yes, missoula is pretty cool, but the people are still fucking insane / dirty hippies. Bozeman is awesome, except for the yuppies. the skiing / outdoors here rock! Kalispell / Whitefish is awesome, except for the yuppies / rich fucks. the rest of montana can suck a dick. weird fuckin ppl here. and Montana State Can suck a dick. worst. college. EVER. (and i even attend school there.)

  • 46 68
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 2:49pm

    Everyone needs to stop hating on Missoula. Don't live in MT anymore, but i grew up there, and I wouldn't have it any other way.

  • 42 60
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 2:15pm

    10:38, Montana doesn't want you anyway.

  • 46 70
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:45pm

    was he a chaunakah zombie?!

  • 39 57
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 8:25am

    Was born in Miles City, spent elementary school in Red Lodge, finished high school in Conrad, went to college in Helena and Missoula. I can say I'm liberal but dislike western Montana (fake). I was 26 when I moved from Montana a few years back - I miss it somtimes, but it's not the same place that I remember. I guess it was "discovered". Missoula - fucking hippies/trust fund cocksuckers (trustafarians) Bozeman - rich assholes/the Bobcats (Ugh) Kalispell/Chamlidya Falls - crazy ass fucked up women

  • 43 65
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:50pm

    coming from the same state who has a church sign posted 'i kissed a girl...and i went to hell' God i love MT

  • 39 58
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 5:27am

    Denton, Montana Represent! oh yeah for all you big city people. We dont want you. Stay the fuck away.

  • 44 68
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:32pm

    I love me some Montana. But I don't love me some Christianity.

  • 21 23
    Submitted by texasboy1980 on Apr 3, 13 at 1:53am

    Missoula sucks major ass. I moved here from Texas and god do I regret it! Missoula is such a dumpy pile of shit of a town. Theres nothing here but a bunch of dirty ass hippies and snooty ass people who really think there cool cuz the from this shithole, but I hate to break the news to everyone your town fucking sucks. I have been here for about 6 months and ive maybe met a handful of normal people her, People here are strange strange strange and if your from here you are to.

  • 44 69
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 11:13pm

    Even if you can find that in other states, Montana is just friggin special in it's own friggin special way....I'm talkin short bus here

  • 45 71
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 9:15pm

    Montana is beautiful. Missoula sucks and not true that everyone's cool there. Everyone in Montana is weird. Except a few...and they moved to the state not raised.

  • 32 46
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:45am

    arkansas is just as bad

  • 38 59
    Submitted by Anonymous on Jan 24, 10 at 2:17am

    missoulas pimp our football team beat app st....app st beat app st

  • 39 62
    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 1:01am

    Why does everyone have such a boner for Missoula? It's okay. U of M has a good football team and that's about it.

  • 40 64
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:40am

    being a transplant to Montana via Chicago.... Montana scenery/outdoors/wildlife/fun shit to do is amazing..... the people (born and raised) are fucking batshit crazy and stuck in 1890. Especially in Butte..... the biggest shithole on earth.

  • 43 70
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:39pm

    yup 6:53 i concur from personal experience!! I got love for this state. holla from the 405 :)

  • 34 56
    Submitted by vsangelforever on Jun 15, 11 at 10:56pm

    Anyone from billings :) it's an ok place but I'm moving to Cali when I turn 18

  • 42 72
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:09pm

    miles shity is scary wried

  • 41 70
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:03pm

    Actually...not a septic service but there are HVAC qualified technicians that are 'Christian owned and operated" with a white dove on their red vehichles out here in PA as well.

  • 18 25
    Submitted by texasboy1980 on Apr 3, 13 at 1:56am

    If I had to grow up here I garauntee I would of already killed myself, thats how bad this town sucks. Anyone who says Missoula is cool obviously has never been anywhere else because its not cool at all.

  • 39 68
    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 4:30pm

    They have that in western north carolina, too. Mu friends dad owns one.

  • 35 62
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 9:56pm

    bible belt is worse.

  • 36 69
    Submitted by Anonymous on Jun 5, 09 at 11:09pm

    oh, no, that phrase can also be found on trucks in michigan.

  • 40 83
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 8:12pm

    406 is NOT MISSOULA guys

    • 28 48
      Submitted by lizm226 on Dec 15, 11 at 1:55pm

      if you don't know what you're talking about, don't open your trap, especially being so condescending. People saying "Missoula rocks" probably live there and know their own area code.

  • 40 83
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 9:45pm

    South Carolina for sure

  • 35 76
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 7:31pm

    find Jesus or you will indeed spend eternity in Hell. sorry to be so direct, but no question it matters to people to if businesses are Christian owned. and it should.

  • 39 85
    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 10:38am

    I'm not going to miss this state. Period. Fuck Montana.

  • 45 97
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 6:06pm

    We need to turn Montana into a crater.