You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 3:32pm

    Pretty funny. 4:55 can eat shit.

  • Submitted by Anonymous on Feb 3, 10 at 2:13pm

    that's exactly what I was about to say

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 3:17pm

    Sometimes when someone calls me, and I'm busy at the moment and can't answer, I text them saying I'll call them back in a second.

  • Submitted by anu on Jan 17, 10 at 11:41pm

    Who cares if they're fabricated? It's supposed to be for entertainment. I am entertained.

  • Submitted by Anonymous on Sep 25, 09 at 5:12pm

    Jr Bacon Cheese Burger in my pocket, two months ago...I thought I was the only one?!?

  • Submitted by Anonymous on Feb 2, 10 at 5:36pm

    No ones going to notice this person TEXTED "let me CALL you back"?

  • Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 5:45am

    dude on saturday we found a hamburger in my friends pocket it rocked :D

  • Submitted by Anonymous on Jul 16, 09 at 6:39pm

    he probably hung up by accident and said he would call back later instead of immediately

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 3:36pm

    unless you really didn't want to talk to them

  • Submitted by Anonymous on Jan 14, 10 at 11:59am

    This one never gets old my absolute favorite ((:

  • Submitted by Anonymous on Oct 5, 09 at 12:03am

    720! Colorado represennntttttt!

  • Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 8:02pm

    Don't you just hate it when that happens?

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 1:30pm

    hahah this has to be by far the best textfromlastnight ever.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 7:03pm

    doesn't anyone know what the word epic actually means anymore?!

  • Submitted by Anonymous on Oct 9, 09 at 10:34pm

    Haha...shit now I'm in the mood for mcdonalds

  • Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 10:51pm

    it could be real sometimes pol hang up then text I'll calluback. Quit Haten this is funny suit

  • Submitted by kendermouse on Jul 23, 10 at 10:42am

    What...? No, seriously. WHAT?!? Just how stoned was this dude?

  • Submitted by Anonymous on Feb 20, 10 at 7:13pm

    I would've stole your pants to get dat burger

  • Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 8:48am

    (a) Undeniably fake. (b) Fucking hilarious.

  • Submitted by Anonymous on Sep 8, 09 at 11:57pm

    Fake text? None of you live in boulder, do you? XD

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 5:00pm

    "Vagifail" hahaha AWSOME!

  • Submitted by Anonymous on Jan 31, 10 at 11:48pm

    I'm hungry

  • Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:39pm

    Its also highly likely that they were texting each other and the clearly inebriated poster mistakenly said call instead of text.

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 1:44am

    i can haz cheezburguers

  • Submitted by EmmyJ182 on Dec 26, 10 at 9:35pm

    Fake.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 1:43pm

    Very fake text! And the amonymous defending it is probably the one who posted this crap.

  • Submitted by Anonymous on Sep 2, 09 at 8:35am

    Pickles?...I said no fuckin pickles!

  • Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 4:05pm

    probably hung up then texted to explain why. this is amazing

  • Submitted by thomasfk on Jan 25, 10 at 5:11pm

    not fake. you do crazy stupid shit when you're fucked up and i can definitely see one of my friends doing this

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 8:17pm

    if it was chicken i'd say this is palmer..

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 4:55pm

    Stupid and only funny to children.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 5:51pm

    HAHAHA! at 2:38 So true, 3:02.

  • Submitted by Anonymous on Feb 11, 10 at 1:01am

    Lol CO is the best. Represent. :D

  • Submitted by GINGERKILLER on Feb 2, 11 at 10:27pm

    ok people who gives a shit if it's real or not!

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 1:33pm

    The only problem is that it doesn't make any sense. I detect a fabricated text-

  • Submitted by Anonymous on Oct 6, 09 at 2:49am

    why the fuck would you text someone you will call them back... this is retarted

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 1:13am

    in response to: If you're not too busy to text, then you're also not too busy to answer. Generally.... well if you had a hamburger in your pocket when blacked out youd want to eat it ... so you wouldnt want to talk... cause you need your mouth to eat... hence the texting...

  • Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 12:33am

    Idk, this sounds do-able. Good for you hamburger man.

  • Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 2:47am

    holy shit best text ever

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 3:22pm

    If you're not too busy to text, then you're also not too busy to answer. Generally.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 12:24pm

    Lucky MothaFucka! Was it good?

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 2:38pm

    oh shit.it's the guy who fucked the cheeseburger.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 1:39pm

    doesn't make sense??? i detect an ignoramus. you must've never texted while black out drunk... you don't exactly stop to question the coherency or consistency of your texts in that state

  • 88 81
    Submitted by horns_00 on Aug 30, 11 at 5:08pm

    in soviet Russia you are in hamburgers pocket

  • Submitted by Anonymous on Jan 28, 10 at 3:33am

    I got a B to the Oner.

  • Submitted by Anonymous on Sep 29, 09 at 8:07pm

    Beware of the Hamburglar.!

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 9:43pm

    hahaha this one is the best

  • Submitted by alliemcbeal on Dec 21, 10 at 3:03am

    Lame

  • Submitted by Anonymous on Sep 23, 09 at 2:24am

    I've definitely found a burger in my pocket before

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 3:23am

    2 parts 1) I often will text people back, if I ignored their call. 2) This has happened to me.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:43pm

    I've been talking to people before, hung up on them cause something happened, then immediately text'd them.

  • 92 95
    Submitted by lauren_noel on Oct 20, 10 at 10:50am

    Why would you have to call someone BACK if u were texting them?

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 3:47pm

    hahaha this was funny

  • Submitted by Anonymous on Jan 16, 10 at 12:57am

    That happened to u too?

  • Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 2:21am

    probably my favorite one ever

  • 81 80
    Submitted by mojoriley12 on Jul 6, 11 at 12:54am

    Amazing text!!!!

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 3:02pm

    fake or not, still epic.

  • Submitted by Anonymous on Sep 14, 09 at 3:31am

    You people who sit here and try and see if a text is fake, are annoying. shut up and just enjoy it. your ruining it for everyone. and how do you know if that person was on the phone and hung up without saying goodbye because there was a hamburger in their pocket? you dont, so again, shut up.

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 4:31pm

    Why does everybody have to be critical assholes about the text? Why would it be fake? It's fuckin bad ass.

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 5:50pm

    no shit if you dont have a sense of humor get the hella out.. it is what it is bitches!

  • Submitted by Anonymous on Jun 14, 10 at 2:45am

    Hahahaha wtff?!?? Sounds like something I would do

  • Submitted by _Ali_ on Apr 4, 10 at 4:14pm

    I love this one

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 12:12am

    win. nothing else must be said.

  • 83 91
    Submitted by allee on Mar 23, 11 at 11:11pm

    Could have just gotten off the phone with him and texted him that.. Probably so stoned and happy he had to share his story.

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 2:36pm

    LMAO. That is awesome!

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 11:04am

    but... you weren't "calling" the other person in the first place... you were texting.

  • 76 86
    Submitted by twista_twisla on Jul 29, 11 at 5:27am

    I have a sausage in mine

  • 58 52
    Submitted by lukemcc68 on Mar 24, 12 at 2:33am

    To all the ppl who think this is fake, wait till you start drinking for real... Shit like this happens ALL THE TIME

  • 80 97
    Submitted by sprsnc20 on May 1, 11 at 2:25am

    Are we talking Krystal's/White Castle or Burger King Whopper?

  • Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 7:23am

    720... happens all the time.

  • 78 96
    Submitted by turqouiseturtle on Apr 14, 11 at 9:16pm

    Seriously everyone...they discovered a hamburger in their pocket. The fact that they can find the buttons is a surprise in itself, don't criticize that they said call instead of text.

  • Submitted by sareve42 on Jun 8, 10 at 2:48am

    Hey, did you find the burrito I left there too?

  • Submitted by Anonymous on Sep 3, 09 at 6:04pm

    fucking epic ROFLMAO

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 9:05am

    oh whinge whinge, i laughed.

  • 67 89
    Submitted by ashl3ytaylor on Nov 12, 11 at 8:57pm

    If you don't like it, then don't look at it. What do you get out of ruining everyone elses fun ?

  • Submitted by ashleeyy9 on Aug 22, 10 at 10:39pm

    Hahaha best excuse ever? YUP.