You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Sep 16, 09 at 12:43am

    I once spent $60 on free drinks.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 5:04pm

    lolz been there done that.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 3:53pm

    I don't see the problem here...

  • Submitted by Anonymous on Jun 22, 09 at 5:43am

    dude,thats straight up skills right there, rock on!!

  • Submitted by ssgtpuentes_wife on Sep 13, 10 at 12:37pm

    Gotta love gus'!

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 5:27pm

    Win

  • Submitted by Anonymous on Oct 29, 09 at 4:42pm

    910 can be more then just lim. But hell yeah 910

  • Submitted by Anonymous on Jan 26, 10 at 3:57am

    Has to be Jacksonville haha

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 12:39pm

    Thats not nearly as bad as the $120 tab on nickel draft night in jacksonville!

  • Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 4:31pm

    910 could be Fayetteville

  • Submitted by hisFTP4life on Nov 9, 10 at 3:23am

    Gotta love the doghouse on Thursday nights!

  • Submitted by Anonymous on Jun 21, 09 at 10:24pm

    Yea, Olive or Twist Penny Wells is banging too.

  • Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 5:47pm

    @4:56 that's EXACTLY how this happens... haha, totally been here before.

  • Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 7:27pm

    I miss Olive or Twist's $5 dollars all you can drink in Wilmo!

  • Submitted by Anonymous on Aug 1, 09 at 2:49am

    i feel like you'd be dead after that many. or at least i would considering i'm a light weight.

  • Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 8:24pm

    Only in Wilmington could someone do this.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:22pm

    Ha this is like Jake and Amir "man I am so wasted" "How many beers did you have last night?" "Like 60"

  • Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 4:10pm

    haha yeah right thats every night at ECU.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:22pm

    He'll yeah def a UNCW student here. As a alum all I can say is I'm proud. Go seahawks

  • Submitted by paratrooper88 on Apr 30, 10 at 8:52am

    Def fayetteville fucka a unc... Sharkys dollar pitchers...

  • Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 2:40pm

    @7.06 Really? You're that stupid?

  • Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:32pm

    That's nothing...my boy at UF hit up a $300 tab on All You Can Drink night at Grog House

  • Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 3:03am

    thats fuckin bragg for you. Godd I miss it.

  • Submitted by Anonymous on Jun 18, 09 at 11:10pm

    i have sent that text before... glad to know im not the only one in the 910

  • Submitted by ncboi on Apr 7, 10 at 7:53pm

    Representin Wilmington

  • Submitted by dudeyousuck on Oct 16, 10 at 8:09pm

    80 bucks your complaining about 80 bucks, go give some blood cheapo. try a 1000 dollar tab buddy..

  • Submitted by aronlee0619 on Jun 28, 10 at 2:11pm

    last time i went to free beer night ($7 cover) i had an $85 tab, puked in the bar parking lot, passed out in the back of my car while my drunk friend drove picked up her boyfriend then he had to carry me into the house...

  • Submitted by Anonymous on Jan 15, 10 at 12:11am

    Impressive!

  • Submitted by Vund3rV0dk4 on Aug 13, 10 at 2:10am

    Then how the fuck did I spend 1000$ on a 2 dollar vodka?!?!?!?!?!?!?

  • Submitted by Anonymous on May 17, 09 at 11:31pm

    I don't live in Wilmington, and my area code is 910. So, fuck Wilmington. What's up, Salemburg?

  • Submitted by Anonymous on Sep 25, 09 at 9:14am

    wooh thats some wilmington for you. carolina beach, reppinn !

  • Submitted by Anonymous on Mar 16, 10 at 10:52pm

    Winner winner chickin dinner

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:56pm

    too many dollar beers=shots for everybody!!!=thats how

  • Submitted by Anonymous on May 16, 09 at 1:26am

    ha Wilmington represent! been waiting to see a 910 on here.

  • Submitted by uvalacrosse on Jul 15, 10 at 12:47pm

    Haha I was at this party!

  • Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 7:23pm

    wilmington people are so lame. it's a bunch of wannabes.

  • Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 3:17pm

    ...and I thought I was the only one.

  • Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:06pm

    HOLY SHIT THAT MEANS YOU GUYS HAD LIKE 200 BEERS

  • Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 10:13am

    This could be me. Wow.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:20pm

    woah you must of had like eight...teen

  • Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 4:59am

    Sounds like Sharkys...dolla pitchers 3 nights a week. Used to be quarter pitchers! Damn greedy strip clubs!

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:01pm

    I totally spent $50 bucks at fifty cent beer night the last time I went. I suspect that's why I stopped going.

  • Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 11:10pm

    that's always a sad confusing time isn't it?

  • Submitted by Anonymous on Jul 20, 09 at 6:31pm

    The 910 Area code actually spans from Montgomery County all the way over to Onslow County, down to Brunswick County and all the way back so this text isnt definitely from Wilmington. My first guess woulda been Fayetteville..

  • 67 79
    Submitted by Nero905 on Feb 17, 12 at 5:07pm

    So maybe you drank 8 fruity g@y cocktails instead of beer?

  • Submitted by cla9799 on Jul 7, 10 at 4:05am

    That really sucks

  • Submitted by Anonymous on Oct 5, 09 at 2:49pm

    you know your an alcoholic when....

  • Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 10:32pm

    $120 tab on nickel draft night? That's how you say "champion."

  • Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:12am

    Lucky's on 17 in Jacksonville Free Beer Fridays baby

  • 73 94
    Submitted by strikerz890 on Jul 8, 11 at 12:25am

    How that's possible...

  • Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 8:54pm

    Wrong. That would be 919.

  • Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:15pm

    Doghouse Thursday night!

  • Submitted by Angel_Eyes on Apr 8, 10 at 11:10pm

    You are my new hero.\nMarry me.

  • Submitted by Anonymous on Feb 7, 10 at 5:30pm

    I spent $350 on dollar beer nite... Don't have any memories from that night except the receipt

  • Submitted by Anonymous on Jul 26, 09 at 10:44am

    i've got one worse- i had a friend spend $100 at NICKEL beer nigh!!!!! lol

  • Submitted by Anonymous on Jul 20, 09 at 11:42am

    lol @ this. It was 519 in Greenville. there was a "buy-eighty-beers-get-herpes-free" special going on that night iirc.

  • Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 9:38am

    I hate it when that happens. Dollar can nights are tricky.

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:11pm

    port city pub has flies in their ice, don't go to dollar drink night.

  • Submitted by Anonymous on Dec 26, 09 at 8:54pm

    I spent 225 in 15 minutes on dollar beer night. Beat that

  • Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 2:08pm

    Yeah thats the ILM for you...

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 7:05pm

    wtf. I want dollar beers.

  • Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 12:30am

    Holy shit your blood alcohol level was probably like 7.9898

  • Submitted by creepmcCreepster on Jan 25, 10 at 1:03pm

    yeah i did the same thing only it was $70... fuck hot girls and their love of expensive shots

  • Submitted by Anonymous on Oct 11, 09 at 10:58am

    its ECU baby- bolisssss

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:23pm

    Hell not he'll my bad. damn iPhone auto correct

  • Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 4:50pm

    wow, sounds like the grog house in Gainesville...oh yea, GO GATORS!!!

  • Submitted by Anonymous on Mar 29, 10 at 1:52am

    Your a fuckin idiot

  • Submitted by Anonymous on Oct 7, 09 at 1:20am

    try having a $110 at liquid room on Thirsty Thursdays. Yeah....great times in wilmington

  • Submitted by Anonymous on Oct 6, 09 at 1:41am

    I was in Carolina allllllllll summer, I love those marines =) haha

    • Submitted by AGudari on Mar 2, 10 at 6:52pm

      fuck marines....A FMF Corpsman

  • 56 88
    Submitted by bigkountry on Jun 24, 11 at 11:46pm

    $377.54 @ Club FUBAR in Raleigh...shot chair after shot chair after shit tray and so on ....

  • Submitted by Anonymous on Jul 20, 09 at 6:33pm

    And moreover, everyone know that 252 is the best NC area code ;-)

  • Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 8:03pm

    Good one, clearly quoting Tucker Max's "I hope they serve beer in hell". Nice try.

  • Submitted by PHInest on Dec 4, 10 at 1:31pm

    That must have been the best $80 you ever spent

  • Submitted by Anonymous on Oct 27, 09 at 10:52pm

    My tab was $80 last Wednesday and it was ladys night.. 50 cent drinks.

  • 26 38
    Submitted by SteelPittGirl on Oct 6, 13 at 8:53am

    Yay, Jacksonville.

  • 47 82
    Submitted by Wolfpackgirlmsll on Feb 8, 12 at 3:37am

    Only in NC :) yeeaahh

  • Submitted by Kahler on Jul 18, 11 at 9:00pm

    Wensday night cadillac ranch

  • 43 93
    Submitted by madijean on Apr 11, 12 at 12:16pm

    wilmywood. all the way.

  • 32 75
    Submitted by covetthis on Sep 13, 12 at 9:50pm

    Bragg represent

  • Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:26pm

    Ecu is 252 dumbasses