You must be Logged in to post a comment

  • 82 48
    Submitted by dontknowhy on Jun 2, 10 at 5:02am

    You don't know how difficult it is to receive head from a cotton mouth

  • 85 76
    Submitted by blahalb on Jun 2, 10 at 2:13am

    HAHAHAHAAHAHAHA HE SAID THAT SUCKS. IT'S FUNNY CUZ HE'S TALKING ABOUT BLOWJOBS

  • 63 40
    Submitted by batmansgotham on Jun 2, 10 at 2:05am

    Oooohhhhh but I do....

  • 70 61
    Submitted by biiotch on Jun 2, 10 at 6:17am

    I know what you mean. I was bragging about how good I give head, then he smokes me on a joint and expects it right after.. It was fucking terrible.

  • 66 54
    Submitted by TequilaSunrise17 on Jun 2, 10 at 2:07am

    lololol that sucks! Pun intended

  • 57 39
    Submitted by johnnyboii on Jun 2, 10 at 2:49am

    Fun times *thumbs up*

  • 55 40
    Submitted by ryguy818 on Jun 2, 10 at 3:00am

    Most. Difficult. Thing. EVAH!!!

  • 55 42
    Submitted by stellazella on Jun 2, 10 at 6:18pm

    Haha so true

  • 47 29
    Submitted by yummynuts69 on Jun 9, 10 at 4:27am

    Try having lock jaw!

  • 52 40
    Submitted by thekooze on Jun 2, 10 at 3:18pm

    i know how difficult it is to get head froma girl with cotton mouth.

  • 48 33
    Submitted by Baitkiss26 on Jun 2, 10 at 9:07am

    Totally agreeee!

  • 49 41
    Submitted by abcdefgHI on Jun 3, 10 at 1:16am

    Ladies, ask for water?? Helloooooo

  • 47 37
    Submitted by kayc327 on Jun 2, 10 at 10:53pm

    Agreed!

  • 54 51
    Submitted by superchilled on Jun 2, 10 at 10:53am

    always blow penis before blowing trees. or at least have a glass of beverage handy haha

    • 38 47
      Submitted by damnson on Jun 2, 10 at 2:15pm

      drop some more knowledge on them. this is wisdom ladies, listen up!

  • 44 33
    Submitted by LynnZee on Jun 2, 10 at 7:30am

    Just keep a glass of water handy, then it's all good.

  • 45 38
    Submitted by k_y on Jun 2, 10 at 4:52am

    Hell ya! Lol

  • 45 40
    Submitted by lollerz on Jun 2, 10 at 3:27am

    Such a challenge. Almost makes it unfun.

  • 46 46
    Submitted by gypsyjinx on Jun 4, 10 at 4:25am

    sooo been there.. more than once actually. and not once was it easy to do.

  • 45 45
    Submitted by annalicious on Jun 2, 10 at 11:00am

    hahahha yessssssss. soooooo hard. too many blow jobs have been ruined by cotton mouth. i've learned to take water breaks

  • 40 37
    Submitted by yummynuts69 on Jun 9, 10 at 4:29am

    Try having lock and trying to give head! I'm not sure which is worse.

  • 50 58
    Submitted by mystomachurts on Jun 2, 10 at 11:25pm

    amen to that!

  • 41 41
    Submitted by jaal on Jul 2, 10 at 7:23pm

    I feel your pain.

  • 48 56
    Submitted by silverosepetals on Jun 2, 10 at 8:55pm

    I do understand, and I'm sure everyone who smokes pot and gives BJs understands too...

  • 37 38
    Submitted by CumGuzzler on Jun 2, 10 at 4:10pm

    Been there. Done that. Just kiss the guy eveytime it starts feeling dry, the wetness of their mouth will make it go away for a little ;)

  • 45 55
    Submitted by CDizzy24 on Jun 4, 10 at 6:00am

    You just gotta deep throat til you gag, then you'll have plenty of spit. Stupid high school chicks

  • 40 46
    Submitted by MrsParker on Jun 2, 10 at 8:00am

    Yes I do lol not a good idea....

  • 37 44
    Submitted by 7o6AUGUSTA7o6 on Jun 2, 10 at 1:59pm

    Never had this problem with my girls cuz I keep a bottle full of water round at all times

  • 31 33
    Submitted by KurtCobain on Jun 2, 10 at 4:50pm

    Amen ! Ugh

  • 39 49
    Submitted by Erykah on Jun 2, 10 at 6:10am

    @3:26 - cotton mouth is an extremely dry mouth, which is not producing normal amounts of saliva. It can be caused by a hangover from drinking, drugs, medications,

  • 47 66
    Submitted by KDMhottie421 on Jun 2, 10 at 11:16pm

    Hahaha been there and it sucks

  • 39 52
    Submitted by yeathatsme on Jun 2, 10 at 1:03pm

    all yu need is a glass of ice , no more cotton mouth

  • 31 37
    Submitted by ThatRandomPerson on Aug 14, 10 at 10:29am

    Whenever I see "cotton mouth" I always think of the venemous snake.... That would be painful.

  • 33 43
    Submitted by pickle22 on Jun 2, 10 at 8:04am

    Yup! That's the worst!

  • 40 58
    Submitted by yourfavoriterin on Jun 3, 10 at 11:28am

    The reason Jolly Ranchers still exist.

  • 31 41
    Submitted by shanria on Sep 14, 10 at 8:01pm

    Haaaa

  • 37 56
    Submitted by Anonymous on Jun 2, 10 at 3:26am

    What's cotton mouth?

  • 35 53
    Submitted by step11 on Jun 4, 10 at 6:33am

    Sour candy before helps ;)

  • 24 35
    Submitted by NataSept on Feb 6, 11 at 4:22am

    yes i do. it's awful.

  • 31 51
    Submitted by snickl3friitz on Jun 5, 10 at 4:30pm

    Gag then you're straight

  • 45 79
    Submitted by TimMc333 on Jun 2, 10 at 2:05am

    First

  • 25 47
    Submitted by heyhannah569 on Jul 25, 10 at 10:15pm

    i know exacctttly what you mean... i gave awful head after smoking a shit ton of weed.

  • 17 33
    Submitted by KB616 on Jan 7, 12 at 7:32am

    Uhhhh I hate that shit too! Soda works even better than water. Or chew some gum right before.

  • 10 26
    Submitted by smith7676 on May 22, 12 at 9:32am

    I do. It's miserable.