You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 1:38pm

    They are so fucking good

  • 90 65
    Submitted by Rubes_Carnies on Feb 18, 10 at 1:45pm

    i want to swim in it!

  • 86 69
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 1:41pm

    Those things break my diet over and over.

  • 81 60
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 10:29pm

    I don't eat fast food, but this makes me want to.

  • 82 74
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 2:02pm

    Lmao

  • 77 74
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 5:47pm

    Bye bye spring break body, hellllooo burger king!

  • 81 84
    Submitted by calucala on Feb 18, 10 at 4:58pm

    hahahaha and the straws are GIGANTIC you can fit an entire cupcake through them i bet

  • 71 67
    Submitted by Anonymous on Feb 19, 10 at 1:10am

    Ahh that sounds sooo delicious! Lovee America<3

  • 65 56
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 7:12pm

    Dank

  • 72 74
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 1:49pm

    In Soviet Russia our cupcakes are milk flavored!

  • 74 81
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 3:05pm

    I'd love to see an ape swinging from a vine and then fall

  • 68 69
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 1:35pm

    GAWD BLESS AMERICA And first.

  • 64 62
    Submitted by Anonymous on Feb 19, 10 at 2:19am

    Win.

  • 74 83
    Submitted by Anonoman on Feb 18, 10 at 1:49pm

    God Bless America.

  • 68 74
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 10:49pm

    ...only is America... ~--SARA BITCH!!![:

  • 69 77
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 9:22pm

    5:47 lol

  • 62 63
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 4:19pm

    Haha I'm going to go get one. Right now.

  • 72 84
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 11:25pm

    It's so good I used to get it every day after I smoked it's epic but they don't have it anymore so this has to be old

  • 63 69
    Submitted by Anonymous on Feb 19, 10 at 5:37am

    Trying to sanitize everything and overuse of anibiotics/antimicrobials is how super bugs (MRSA,VRE) come about.

  • 64 74
    Submitted by JinmyP on Feb 19, 10 at 12:20am

    they did anyway. BRING CUPCAKE MILSHAKES BACK!\n-xoxo- indiana

  • 63 72
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 9:07pm

    This was orgasmic. God dammit America

  • 50 47
    Submitted by Okie20 on Aug 26, 10 at 11:18am

    Fatty!

  • 67 81
    Submitted by bgrubs on Feb 18, 10 at 8:31pm

    this is very odd, i just had one today. :)\n*orgasm*

  • 60 69
    Submitted by rawrbellows on Feb 21, 10 at 9:22pm

    I posted this :D

  • 70 93
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 4:41pm

    Sick.....all I need is liquidized bread crumbs

  • 60 78
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 2:30pm

    Eeeeeeeeew!!!!!

  • 40 42
    Submitted by devil_pup on Jun 2, 11 at 2:40pm

    Don't hate on America just cause we're better than everybody else.

  • 57 76
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 5:26pm

    Haha so I DID get one... The straws ARE huge and it was 1000 calories of amazingness

  • 55 76
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 9:00pm

    YESSSSSSSSSSS!!!!!

  • 54 75
    Submitted by Anonymous on Feb 22, 10 at 2:55am

    Omg those things are the shit

  • 40 48
    Submitted by randomplaything on Apr 28, 11 at 7:53am

    Oh how I wish I had one of those right now

  • 62 93
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 4:29pm

    Not ANYMORE. god dammit America.

  • 49 69
    Submitted by creeper72 on Jul 26, 10 at 1:04am

    FUCKIN' AMERICAN!

  • 48 77
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 7:23pm

    There incredible

  • 49 80
    Submitted by Anonymous on Feb 20, 10 at 1:27am

    No these are just coming back and hey are good but they're a stomach ache waiting to happen lol