You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:15pm

    IN SOVIET RUSSIA THE BLOW-DRYERS BLOWS YOU!

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 11:08pm

    Yay! Go 10:11! This is the best text that tfln has posted in awhile. Keep em coming!

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:04pm

    first you bitches

  • 91 91
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 11:22pm

    Haha ohhh corpus :]

  • 91 93
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 3:27am

    Vegas gives Nevada such a bad name

  • 89 89
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:39pm

    Definately a funny text. Good job TFLN.

  • Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 8:38pm

    Now u heat sealed shit smell in ur hair

  • 88 93
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:32pm

    interesting.

  • 86 89
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:13pm

    Hahaha I laughed... It's been awhile since this sight actually made me laugh

  • 90 99
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:47pm

    Lol the guy who said first and the guy who was first made posts at about the same time. He most likely was first when he started typing that

  • Submitted by deuce on Jan 11, 10 at 10:11pm

    I am just pleased to say that I voted to approve this post. I am happy I made TFLN a better sight.

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 11:10pm

    361 haha corpus christi Texas " the sunny place with shady people"

  • 75 78
    Submitted by Anonymous on Jan 22, 10 at 4:01am

    I favorited this one! Hilarious!

  • 81 96
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:04pm

    Weird...

  • 77 89
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:17pm

    a web page isnt spelled sight, it spelled SITE make it easier on yourself and type less letters.

  • 73 83
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:06pm

    I've so dine a thousand times

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:51pm

    Hahaha this is so funny:)

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:28pm

    Lmao!! Yay! Another funny one!!! Good job TFLN. Do this more please. Lol

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:09pm

    Hm considering u weren't first ur an idiot

  • Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 10:30pm

    This one is good, i wanna see more of these,and less perv ones

  • Submitted by rocket1771 on Jan 13, 10 at 10:13pm

    almost every day before school, hahahaha

  • 63 90
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 11:31pm

    yeah, that's weird.

  • Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 10:05pm

    Soviet Russia guy... The Pailin comment was funny but don't over do it..