You must be Logged in to post a comment

  • 69 50
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 4:32pm

    I think it would be Winter semester currently

  • 66 54
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 2:54pm

    Beat that bitch up!!!

  • 64 55
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 5:36am

    Only poor people speak like you...or you're totally uneducated, and probably poor!!!!

  • 68 68
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 12:43am

    I agree 8:30

  • 58 50
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 11:20pm

    LOL!!!!!

  • 61 59
    Submitted by Anonymous on Jan 13, 10 at 4:11pm

    UT or USF?

  • 65 68
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 5:40am

    Has nothing to do with race, you racists!! Only you would call it a racist situation. Anyone, can be an ignorant piece of shit!!

  • 64 69
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 2:34pm

    bwahahahahaha! wowzers!!

  • 60 63
    Submitted by dennette on Jan 11, 10 at 8:05pm

    Ugh, I always need to arrive an hour early to get a parking spot for my noon classes, otherwise gotta park on the street. You shoulda kicked her.

  • 56 58
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 6:40am

    5:40 if you actually look at the comment we're responding too, then you'd know who we were calling racist.

  • 57 60
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 2:42pm

    Anyone who dislikes this has obviously never had to park on a super crowded campus...

  • 57 62
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 5:44pm

    Who gives a flying fuck? Put something funny on here TFLN. Jesus h Christ

  • 56 62
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 3:47am

    Fuck usf

  • 55 61
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 3:54pm

    WTF IS GOING ON WITH APOSTROPHES AND QUOTES!!

  • 58 69
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 5:41am

    (918)

  • 66 86
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 5:04pm

    USF GO BULLS!

  • 34 28
    Submitted by usfcountry on Apr 7, 12 at 12:00am

    It's Florida we don't have a winter thus spring semester. But have fun getting that ice off your windshield in April.

  • 48 58
    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 1:42am

    The big word in this text is "almost".. Fuckin pussy!!!

  • 53 71
    Submitted by anony_mouse on Jan 12, 10 at 10:19am

    way to go, USF. because it's really too hard to park at a y lot and walk your ass over to the library/cooper hall/business building. \n\n(health majors, shut the fuck up.)

  • 52 69
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 3:39pm

    Ugh... I wanted to do this morning trying to park for my 8am class...

  • 46 57
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 2:57pm

    Amen!! Ain't that the damn truth?!?

  • 50 75
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 8:25pm

    No 4:32 it's currently the spring semester

  • 50 81
    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 8:30pm

    2:40 racist, sometimes people just forget to text words, just because they forgot "of" doesn't make them a moron....sry all texts aren't always grammatically correct...I'm an English major and I can even let that go...