You must be Logged in to post a comment

  • 77 63
    Submitted by Anonymous on Dec 31, 09 at 1:51pm

    don't you mean "skeet" ball?

  • 75 59
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:27pm

    my cum always goes in my bellybutton. i yell 10 points.

  • 73 64
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 12:46am

    Because you can obviously assume that NO girls say cum-shot? That's an outrageous generalization.

  • 71 61
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 11:08am

    If ur dick doesn't go past ur bellybutton while lying on ur back, it's small.

  • 76 74
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:15pm

    this is very similar to the stinkbug post..lets see how many other "weird places guys have released their ejaculate" texts follow

  • 70 62
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:10pm

    But you didnt text or post about so nobody cares :)

  • 73 69
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 1:42pm

    haha "milk bowl", classic

  • 75 76
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 12:27pm

    I get that, but does a small dick not cum ar far?

  • 65 56
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 9:14pm

    This makes absolutely no sense and is stupid as fuck. He must have had a tiny penis.

  • 62 53
    Submitted by 04stx on Feb 16, 10 at 1:28am

    316 is wichita, colwich, andale, maize, park city, valley center, andover, mt. hope, its a pretty big list but i would have to say its wichita.

  • 67 64
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:28pm

    Lmao hahaha.... (sigh) skeet ball

  • 60 52
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:59am

    this is definitely wichita area...

  • 63 58
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 10:13pm

    I have no dick, 9;29. Moron.

  • 68 70
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:04pm

    Hahaha. You should of given him ticketsss and then said thanks for playing (:

  • 71 79
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 12:34pm

    1108, not always true. I am over 7 inches (which i dont think is considered small) and it doesnt go past my belly button, but i am kinda tall

  • 61 61
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 1:33pm

    I'm younger than I need should be to use this app and I can cum up to my chest...

  • 66 72
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 11:27pm

    Girls don't say "cum shot" you fucking retards.

  • 69 78
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:05pm

    You should have licked it out

  • 65 71
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 10:41pm

    I make my girl eat that shit

  • 71 84
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:37pm

    Always? You're calling yourself out as a virgin!

  • 60 63
    Submitted by Anonymous on Dec 31, 09 at 3:54am

    Wooow, haha. There was one time, the guy came over his shoulder and landed on the wall behind himm. Lmao

  • 59 64
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 1:43pm

    More like skeet-ball.

  • 63 72
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:59pm

    more like skeet ball! am I right?

  • 60 67
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:46am

    This would be a Wichita, KS area code....

  • 55 58
    Submitted by sircohan on May 31, 10 at 11:29pm

    100 points for u!

  • 62 72
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 11:48pm

    you mean skee-ball, you fucking tard?

  • 63 74
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 9:53pm

    If a woman asks you to cock her, then you cock her dammit!!!

  • 59 69
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 3:57am

    Wtf... Isn't it supposed to go in u?

  • 55 64
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:04am

    When I cum it's like splashing three tablespoons of nut on my stomach so it usually overflows the belly button....

  • 61 78
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 8:07pm

    Dude, a girl has jerked me off onto my gave before by accident - fuck a belly button

  • 62 82
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 12:34am

    Pretty made up but good try

  • 50 59
    Submitted by FaithfulFailure on Apr 15, 10 at 12:25am

    like a game of archery with cum... \nBULLSEYE

  • 60 81
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 12:20am

    ya..girls don't say "cum shot" lol so.

  • 59 80
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:11am

    Sad. I can hit my face chin and chest on demand. Belly button shots are for boys.

  • 63 88
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 1:45am

    Happened to me more than once, it's great when it mixes with your belly button lint

  • 56 78
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 11:26pm

    I think it's hot If you guys can do that. But only if it's because we can make you do that. It's disgusting if you guys do it watching a Porno.

  • 57 81
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 10:55pm

    Looks like this guy beat off one too many times if he can only shoot as far as his belly betton. I've made my guy hit his face before. Bellybuttons are for you with small dicks.

  • 53 74
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:17am

    i cum blood...just sayin

  • 53 74
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 9:25pm

    How on Earth does this not make sense to you?

  • 48 67
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 9:29pm

    925 you officially have a small dick :)

  • 49 75
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 9:14am

    I didnt know the dick size had anything to do with how far you can shoot...

  • 53 85
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 2:32pm

    More like skeet ball.

  • 55 97
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 11:04pm

    hitting my face was pretty damn embarrassing.

  • 39 76
    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 9:48pm

    Lol 859 that is awesome