You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 8:02pm

    Maybe everyone who is always calling people sluts and whores and being judgmental should start a new site called texts from last night when i wore footed pajamas, kissed my mom goodnight, and went to bed at 8:30. The concept of this site implies that there's gonna be some sex, alcohol, and drugs. If you don't like it, find a new site.

  • 92 72
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 11:49am

    No, this is good. It should give all you pathetic "unable to get laid" losers out there a little hope.

  • 93 82
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 9:51am

    Anyone's name rhyme with Heather?!? Lol

  • 88 75
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 3:20am

    1:27, try looking for a Sharon or Karen.

  • 90 81
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 10:50am

    Wow, nice excuse for being a whore OP

  • 91 84
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 10:47am

    I like this. It evokes funny scenarios, stop hating in on it. Simple, evocative. Good.

  • 86 77
    Submitted by Anonymous on Dec 25, 09 at 10:27pm

    when i first met my bf (both of us rather drunk), we bonded over having y's in our surnames... :S

  • 89 83
    Submitted by Anonymous on Dec 23, 09 at 2:14pm

    Neither does mine lol

  • 85 83
    Submitted by Anonymous on Dec 23, 09 at 12:03am

    Haha if I would ever try this I wouldn't get any

  • 74 64
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 11:12am

    Awww, hot white girls are so adorably cute!!!

  • 85 88
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 11:05pm

    I think you all fucking. Sex is a great thing. So if sleeping around isn't okay with you then your sucks. Seriously. Sleep around. Fucking make bad decsions. Live alittle. Shit. Just a little rant. - Gemma

  • 78 80
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 4:26pm

    And I bet you could Brad lol

  • 77 83
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 4:23pm

    I can't type at all today...

  • 78 87
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 4:54pm

    out of curiousity, where are from Heather?

  • 81 95
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 1:16pm

    what were you suppose to do? Keep your legs closed, that's what.

  • 76 88
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 1:27am

    Anybodys name rhyme with aaron? This sounds like I would definately do...gonna see if it works lol

  • 75 88
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 3:34pm

    Oh really brad? And how would dothat?

  • 48 44
    Submitted by loonymonkey on Feb 22, 11 at 8:32pm

    I just got this app, and only just realized that "anonomyous" wasnt one person trolling everyone else

  • 66 87
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 5:17pm

    Where are you from Brad?

  • 67 92
    Submitted by Anonymous on Dec 23, 09 at 11:46am

    Yeah my name doesn't rhyme with anything, lmfao. But oh well I can pretend. :]

  • 69 96
    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 10:37am

    Ummm... Maybe SHUT THE HELL UP!!! How is it even remotely funny?! I dont fucking get it...