You must be Logged in to post a comment

  • 82 69
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 6:57pm

    I literally lol'd. Holy shit. It's been forever since I read a tfln that was actually funny.

  • 78 63
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:08pm

    Do you ever wonder what animals might be delicious that we're not culturally exposed to? Think of all the different birds we eat - the ones that don't really fly (obviously turkey, chicken, and whatnot) have the best taste. Maybe penguin is delicious! And we'll never know!

  • 70 56
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 9:15pm

    Lol 2:54 Animal crackers own "Hess"

  • 81 80
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:31pm

    I don't think human tastes good. Not enough fatty meat - just tense muscle and fatty deposits.

  • 73 67
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:17pm

    now I'm wondering, maybe humans are delicious...

  • 73 73
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:18pm

    Lock that shit down!

  • 70 68
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 6:41pm

    I lmaoed at this one

  • 69 75
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 9:50pm

    this one is hilarious. so random, i love it

  • 72 82
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 11:36pm

    thats what I was gonna say, does 77 even exist?

  • 64 69
    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 2:29am

    Haha omg FIRST TIME for a long time I've lold from a txt on this site xD

  • 63 68
    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 2:14am

    Now I'm really curious about lion and penguin... why are we eating eel and frog when we could try something adventurous?

  • 66 75
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:32pm

    this girl is awesome

  • 47 45
    Submitted by Wylestaul on Jun 9, 11 at 11:18am

    I don't know how Lions taste, but they have good taste. Zebra is better than any steak I've ever had and Texans know good steak.

  • 65 81
    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 3:08am

    @7:02 I think you're right, they just skipped the 44 bit and went straight to the phone number. Idiots. Still, I laughed mightily.

  • 52 56
    Submitted by haha_wait_wat on Mar 30, 11 at 9:45pm

    She just wanted to know what African pussy tastes like

  • 57 67
    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:21am

    HAHAHA!! Good one :)

  • 56 70
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 3:05pm

    I think I met my dream girl

  • 57 73
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:54pm

    animal crackers make us think every animal tastes the same. what does a Lion taste like? A Giraffe.

  • 56 72
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:59pm

    one of the rare TFLNs that made me laugh out loud

  • 56 74
    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 7:02am

    i think the it's meant to be 077, like mobiles in the uk

  • 53 76
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 4:23pm

    too bad +77 doesnt belong to any country.

  • 56 87
    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 1:41pm

    Well the answers are Kenya Masai Mara, as for how lion taste like check out The Carnivore Bar and Restaurant in Nairobi