You must be Logged in to post a comment

  • 89 48
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:34pm

    2 girls 1 cup would scare a grown man from porn

  • 66 65
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 11:41pm

    Everyone should just calm down. Holy fuck get a sense of humor for Christ sake!!

  • 54 48
    Submitted by ......... on Apr 5, 10 at 11:56pm

    That is halariose if they are under like 13

  • 61 62
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:29pm

    horray for Kentucky parenting!

  • 55 52
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:27pm

    And this is how serial killers are created!!

  • 52 50
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:39pm

    What If they Like it and start pooping everywhere? Then you're screwed

  • 54 56
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 6:42pm

    It's a film where you literally see a girl shit and fill up a cup. The two girls lick the shit and puke on it and make out with their mouths full of shit. Then the continue on by vomiting in each others mouths. It's horrifying.

  • 47 43
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:40pm

    Remember to stab puppies too if you want to educate them on the humane society. This guy should direct PSA's.

  • 48 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:25pm

    Dudes from lex. What did you expect?

  • 43 37
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 2:20am

    I hope your kids grow up to be pshycotic because of this

  • 47 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:21pm

    Show them the BME paint olympics!!!!

  • 44 40
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:49pm

    Oh dear God, please don't.

  • 51 55
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 5:21pm

    WHY?!?!?!?!?!?!?! I consider myself lucky my bff spared me from watching it myself. Although Kermit's reaction to it is hilarious!

  • 46 48
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 12:57am

    2girls1cup is fake. it's phony

  • 51 58
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 8:38pm

    Unless your kids are sick and they just like that shit!

  • 49 54
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:08pm

    2:55 that isn't northern ky dumbass. More like central. Gah, get it right fuck face.

  • 40 41
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:46pm

    Ahaha....but seriously don't do it...I'm scarred

  • 43 48
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:00pm

    Why would you ever deprive your kids of porn??? But I like your style. Lol

  • 46 54
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:45pm

    wow! they deserve the parent of the year award!!! >>sarcasm<<

  • 41 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:45pm

    Aol was not "invented" - You sound just like a guy I know.

  • 47 58
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 3:27pm

    i shit you not.... my first porn experience was when I was about 10, when AOL was first invented. My friends and I went into a chatroom and traded GIF's, or porn images. We didn't have any, so we made the person we were trading with send first. He asked if we wanted some "hardcore shit." We didn't know what that meant but said "sure." Turns out the pic was of a chick on a bunk bed fingering herself and shitting into some dudes mouth below her. Kinda traumatizing.

  • 43 50
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:26pm

    when i saw that, i literally puked, and proceeded to vomit all day every time i thought of the video.

  • 41 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:56pm

    one guy one jar is worse.

  • 45 54
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:40pm

    Trust 12:34... I almost did...

  • 46 57
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:16pm

    Yeah for sure. Someone please tell. 

  • 44 53
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:14pm

    i never show this to anyone...especially not my children

  • 44 54
    Submitted by Anonymous on Feb 20, 10 at 6:01am

    That'd be my deterrant if they wanted to become a pornstars. Damned potty-mouthed brats.

  • 45 56
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 2:34am

    I don't even know what to say about this.

  • 41 49
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 5:12pm

    i made the mistake of watching that, but once you start its too horrific to look away

  • 39 46
    Submitted by Anonymous on Nov 26, 09 at 1:04pm

    You are going to be the worst parent in the history of parenting.

  • 43 54
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:41pm

    What if he showed them 1 man 1 jar??

  • 40 50
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 10:34am

    Either drive them away from porn or lead them down a vicious spiral of deviant sex act until one day they realize that you were actually the one to ruin their lives. Still funny though

  • 41 53
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 10:40pm

    They see me trollin, they hatin'!

  • 42 56
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:07pm

    why would you wanna scare them away from porn thats horrible. 425

  • 48 69
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:14pm

    Lol, if that doesn't work nothing will.

  • 37 48
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:17pm

    What if it had the opposite effect and it turned some of your children on. And they go the rest of their lives trying to do what they saw in that video. omg I can't even think of that without gagging. ugh.

  • 36 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:30pm

    2:19,2:21, i like your style dude.. Somethings just should not be expained

  • 38 51
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:12pm

    I've kinda done that before as in the 2-1 special it gets kinda tiring

  • 45 66
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 11:47pm

    wish my parents were as smart as you are hat's off to you, good sir/madame

  • 35 46
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:35pm

    go to college humor and check out the video "moments before cup girls" youll get the idea of what happens

  • 45 66
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:11pm

    I'm afraid to ask but someone wanna explain what happens on this porn? I'd appreciate mucho thx.

  • 42 60
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:44pm

    introduce him to the hoocker hahaha better way

  • 42 61
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:15pm

    211, it is 2 lesbos having sex, shitting in each others mouths, an regurgitating it

  • 39 55
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:01pm

    It is an ABSOLUTELY DISGUSTING video... look it up at your own risk...

  • 40 58
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 7:07am

    Hahahahah perfect. You all need to stop taking this so seriously. They're called "Texts from Last Night" for a reason.

  • 36 51
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 1:43am

    It has nothing to do with Porn! What the fuck is wrong with you and everyone here? How is a video of 2 Oriental chicks licking a cup of shit linked to a guy cumming in a girl's eye? 2 girls 1 cup would just make them hate you, and frankly I would punch you right in your fucking eye if I were close to you.

  • 40 60
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:21pm

    I'll give you a hint: it involves two girls, and one cup.

  • 40 60
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:58pm

    That'll just increase the possibilties for your whorebag children

  • 39 58
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:24pm

    you're a terrible person...but it'll work!

  • 40 63
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 7:25pm

    If u really want to scare them take them to see 8 girls no cup.

  • 34 51
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 12:47pm

    What is 2 girls one cup? 

  • 42 67
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:11pm

    12:32 needs to go back to middle school.

  • 34 52
    Submitted by Anonymous on Nov 26, 09 at 12:14am

    That vid kept me away from porn for months

  • 32 48
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 6:55pm

    oh shit. I'll bring that idea up with my boyfriend. I love it man. haha

  • 33 50
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:17pm

    way to go fucking dumbass trailerpark hillbilly...

  • 39 62
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:46pm

    some douchebag submitted this just to get a reaction. Stupid TFLN moderators let it get on

  • 38 61
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 9:56pm

    I'm glad I was warned. Thus, I shall never watch that video. Ever. Nor will my kids. Why would I want to deprive them of the one thing that will keep them sane when they can't hump every chick they see?

  • 38 61
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 8:03pm

    You sir are a sick individual... Pray they don't hate you forever

  • 30 45
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 5:25pm

    And that's how babies are made

  • 37 60
    Submitted by Anonymous on Nov 26, 09 at 11:05am

    I think they meant they were going to tell there children this is what all porns like so the would be turned away from it

  • 31 49
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:14pm

    HOLY HELL NO!!! dont!!! Ahhhh!!!! Its gross!!!

  • 35 59
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:55pm

    That's Northern Kentucky for ya.

  • 32 53
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 1:30pm

    I wish you were my daddy. That would have helped like a mosquito bite on my dick.

  • 41 75
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:13pm

    Show them some midget porn instead.

  • 30 55
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:19pm

    You don't watch it and you expect us poor people who did to tell you? Doesn't work that way.

  • 35 65
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:50pm

    What is it? I'm afraid to ask.

  • 34 64
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 3:53pm

    My initial reaction to 2 girls 1 cup was me gagging, followed by laughing my ass off.

  • 34 68
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 1:20am

    it doesn't matter if they're scared away from porn if you've scarred them from life.

  • 30 68
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 10:30pm

    Porn is the best thing ever created