You must be Logged in to post a comment

  • 89 81
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:41am

    ...What ya want, Macaroni? Better get some cheese, Spaghetti and Meatballs will have you on ur knees, my Fettuchini will have u sayin "seconds please", my angel hair pasta is Heaven with some baby peas...

  • 78 69
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:35am

    ...Some call me Vince I'm like the Shamwow guy, Linguini Martini Bikini get it now guy, this ain't Slap Chop it's Rap Hop I'm so fly, get a pot of water turn the oven on high...

  • 75 73
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:20am

    Put the spaghetti in the pot when the water is ready or the lingueini when u see me rockin hard and steady to beat of the noodle man I ain't tryin to fool ya man I jus love my pasta and this rap I will school ya man haha

  • 71 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 8:25pm

    Yeah, that was probably this guy Josh....

  • 72 70
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:05am

    Haha. Well done 9:03

  • 75 78
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:09am

    I'm the lyrical masta, I rap about pasta, I'm the kinda mutha who can rhyme when he hasta

  • 75 79
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:11am

    So nobody has any good pasta raps?

  • 65 61
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:43am

    10:28-10-41, is that you vinny mendez? Lmao, you can rap about anything. Shout out from big country!

  • 64 62
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:59am

    10:28-10:41 marry me? please

  • 67 69
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:16am

    I knew this italian girl Rene. Her nipples were fat and long like some penne.

  • 68 81
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:28am

    Around here they call me Pasta Man, I'm more popular than a Jamaican Rasta Man, Any length, shape or size I got ya man, I supply the noodles you supply the pots and pans...

  • 64 74
    Submitted by Anonymous on Nov 26, 09 at 2:57am

    @ 2:48 do you work at a fancy restaurant? Cause I work at a resort w/ fancy catering and dining and I know 3 chefs that do. Pattern?

  • 61 69
    Submitted by Asilex on Feb 21, 10 at 2:59pm

    Only in Montréal! LOL

  • 65 77
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:06pm

    Tracks in the sand. ~ by Dragon Peters

  • 59 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:56pm

    Maybe it's the guy who write free jingles for the Jay Leno show!!

  • 63 79
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:05am

    Haha I know some people who would probably rap about random shit like that.

  • 56 65
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:02am

    Was his name Josh?!?

  • 62 78
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:11am

    Pasta rap? Sure, why not?

  • 60 75
    Submitted by Anonymous on Dec 13, 09 at 6:30pm

    holy moly is that my boy masoli? cookin up the offense like he's cooking ravioli

  • 60 75
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:35am

    ha Shamwow reference in rap perfect

  • 56 70
    Submitted by Anonymous on Dec 16, 09 at 1:23am

    December 13 6:30 = megga win

  • 54 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:25am

    If he was Texan he would've been rapping about fuckin cows. -not Texan

  • 55 70
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 2:48pm

    i know a chef who freestyles about food, was he wearing a florida shirt?

  • 32 26
    Submitted by markthegreat on Dec 24, 11 at 12:02am

    10:41 you.are.great

  • 61 85
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:20am

    That would have been funny.

  • 47 59
    Submitted by cond0m5 on Oct 27, 10 at 3:57am

    Check it out "MusVic" on facebook! Best rapper ever!

  • 44 54
    Submitted by Anonymous on Aug 11, 10 at 7:58pm

    MONTREAALLLLLL PASTA RAPPING FTW

  • 52 70
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 10:42am

    Ha, I did those last 3, I tried...

  • 52 73
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:11pm

    Probably blazed and either just ate some very satisfying pasta or is about to eat some very satisfying pasta

  • 55 83
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:49am

    F O R Z A I T A L I A

  • 32 39
    Submitted by yewinnhard on Mar 19, 12 at 8:35am

    If I were to wrap about any food it would be pasta.

  • 46 71
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 9:33am

    i looooooovvvvvvvvveeeeeeeeee tech n9ne

  • 51 81
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 2:12pm

    Tech n9ne - elbow macaroni

  • 45 71
    Submitted by Anonymous on Feb 20, 10 at 8:08pm

    What a legend!

  • 44 69
    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 12:57am

    dear god i think he lives in my dorm. his name is taroni. when i met him on move in day, he introduced himself as " taroni like maccaroni "

  • 49 80
    Submitted by Anonymous on Dec 15, 09 at 2:38pm

    December 13, 2009 6:30PM WIN

  • 52 90
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:37pm

    ))<>(( back and forth forever

  • 51 88
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:14pm

    he may be rapping the P Diddy- it's all about the benjamins "Yeah livin the raw deal, three course meals Spaghetti, fettucini, and veal ".

  • 33 55
    Submitted by qcOUTTActrl on Jun 16, 11 at 4:32pm

    Shit when and where?

  • 12 15
    Submitted by TeaAndABiscuit on Oct 30, 12 at 10:48pm

    Definitly Feli...I wanr to listen to pasta rap.Yes.

  • 43 77
    Submitted by Anonymous on Nov 28, 09 at 5:26pm

    I think that was my friend jay......

  • 46 85
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:03am

    OMG first! Oh wait that's right, no one gives a FLYING FUCK whose first.