You must be Logged in to post a comment

  • 86 76
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 6:37am

    The one race would be the blacks. Nothing personal, just business. That way my house would double in value. Like I said just business.

  • 81 73
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:25am

    So, this one time, I went bowling. I dunno... kinda sucked. -White Guy

  • 71 66
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:37am

    I like to jerk off to japanese cartoons

  • 57 45
    Submitted by Audreanna1989 on Oct 9, 10 at 7:54pm

    Guaranteed this text is about Annie Carel, the whore of Springfield.

  • 70 76
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:12pm

    third. sike I'm not in fourth grade anymore

  • 66 74
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:23pm

    11:12 you said syke, are you suuuure your not in 4th grade? 

  • 62 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 6:43am

    The one race I would kill off is the second California race. Bring back Darlington on Labor Day, I say.

  • 62 69
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:52am

    The rebirth of a legend !!! ( bigtone returns )

  • 66 79
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:24am

    just becauseee we use cheats doesn't mean we're not smart and this text kinda sucks

  • 62 71
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:10am

    U guys have no lives

  • 63 75
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:46am

    yeah 12:32 I bet your mother took no notice of the streaks in your underwear because they weren't out of the ordinary, and i'm sure she enjoyed showing you her retrobush ...homo

  • 58 65
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:49pm

    I've got a murder boner Green Team!!

  • 62 76
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:29pm

    12:06... Freedom of speech yah? Somebody grant me the freedom to knock you the f*** out. Go preach ur shit elsewhere

  • 64 81
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:17pm

    are you holly from the hills?

  • 49 53
    Submitted by dinosaurus on May 18, 10 at 4:47pm

    11:12, it's spelled psych.

  • 57 70
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:42am

    ))<>(( back and forth forever

  • 60 77
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:30pm

    LEFT RIGHT LEFT RIGHT

  • 58 74
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 8:14am

    One of the least funny texts I have ever read.

  • 60 81
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:11am

    i would like to fuck everybody here.

  • 52 67
    Submitted by Anonymous on Feb 9, 10 at 12:18am

    Damn Darcie your such a whore!!!

  • 58 80
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 2:25am

    Thanks, Captain Obvious!

  • 53 73
    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 12:13pm

    Whoever posted the pooping in each others Butts back and forth forever is awesome for Having seen that movie. And this text is funny because drunk bad dancers Are ALWAYS funny. Always!

  • 54 76
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:29pm

    haha I think it's funny! imagination, my friends.

  • 53 74
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:20am

    this is totes about the royal barcrawl

  • 56 80
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:34pm

    all your base are belong to us

  • 59 89
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 11:31pm

    i'm pretty sure this was a fat chick

  • 50 72
    Submitted by LOVELIFEE on Mar 8, 10 at 9:29pm

    I think thats from a book..? idk though, but im pretty sure it is..

  • 53 84
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:37pm

    ON MY MAMA, ON MY HOOD, I LOOK FLY, I LOOK GOOD

  • 55 89
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 7:11am

    Made me laugh :) I could see me doing that..